zamówienie na:

Remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z zapleczem i budowa wiaty

zamawiający: Powiat Tucholski
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.272.1.10.2014
wartość: poniżej kwot określonych przepisach wyd. na pod. art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 10 września 2014  09:00
wynik postępowania: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (473kB) pdf

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania „Remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z zapleczem i budowa wiaty” zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 sierpnia 2014 r. pod numerem 182343-2014, wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 26 sierpnia 2014 r.
 treść ogłoszenia:
ogłoszenie o zamówieniu (1077kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (309kB) word
Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy (144kB) word
Załącznik Nr 2   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (133kB) word
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (131kB) word
Załącznik Nr 4 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (137kB) word
Załącznik Nr 5 Wykaz robót budowlanych (135kB) word
Załącznik Nr 6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (135kB) word
Załącznik Nr 7 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (131kB) word
Załącznik Nr 8 Projekt umowy (244kB) word
Załącznik Nr 9 Dokumentacja techniczna (851kB) zip
Załącznik Nr 10 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (6115kB) pdf
Załącznik Nr 11 Przedmiar robót (2406kB) pdf
 

metryczka


Opublikował: Anna Piłat (26 sierpnia 2014, 12:29:52)

Ostatnia zmiana: Anna Piłat (17 września 2014, 10:27:11)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1422