3

Protokół nr 3
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, odbytego w dniu 20 czerwca 2007 r.


Obecni według listy obecności oraz p. Krystyna Szerszyń – kierownik Referatu Budownictwa, p. Zenon Poturalski – dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

Tematyka posiedzenia:
1. Omówienie kontroli przeprowadzonej w Referacie Budownictwa.
2. Omówienie kontroli przeprowadzonej w Zarządzie Dróg Powiatowych.

Ad. 1.
Przewodnicząca – odczytała protokół z kontroli przeprowadzonej w Referacie Budownictwa. Wnioski zamieszczone w protokole zostaną przekazane w formie wystąpienia pokontrolnego.
p. K. Szerszyń – poinformowała, że z pracy rezygnuje jeden z pracowników. Podziękowała za szczegółowe przedstawienie sytuacji.

Protokół został podpisany i znajduje się w teczce Komisji Rewizyjnej.
Ad. 2.
p. M. Oller – odczytała protokół z kontroli, poinformowała że jest to wersja robocza.
Przewodnicząca – w lutym zgłaszała interpelację na temat braku chodników na ul. Bydgoskiej.
p. Z. Poturalski – problem ulicy Bydgoskiej jest coraz głośniejszy. Został przygotowany projekt ścieżek rowerowych. Takowe planowane też są przy tej ulicy. W ramach tych środków wykonane zostałyby ścieżki pieszo-rowerowe. Budżet Zarządu Dróg powinien być w wysokości około 15 milionów złotych, aby stan dróg był w miarę dobry. Na bieżące utrzymanie dróg jest za mało środków. Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego może będzie, ale tylko na drogę Tuchola – Tleń. Środki prawdopodobnie będą możliwe do uzyskania na tzw. skanalizowanie i spowolnienie ruchu.

Protokół w wersji odczytanej przez panią Małgorzatę Oller został przyjęty.

Na tym protokół zakończono.

Protokołowała:                                                              Przewodnicząca Komisji

Elżbieta Damasiewicz                                                            Krystyna Koczwara

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Damasiewicz (20 czerwca 2007)
Opublikował: Elżbieta Damasiewicz (13 marca 2008, 12:01:33)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Damasiewicz (7 sierpnia 2009, 14:29:09)
Zmieniono: poprawka w tytule

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2108