zamówienie na:

sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z koncepcją architektoniczną dla inwestycji powiatowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi

zamawiający: Zarząd Powiatu Tucholskiego
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60.000 euro
termin składania ofert: 26 marca 2007
wynik postępowania: wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 15, która zaoferowała realizację zamówienia za kwotę 75.640,00 zł brutto 




Zarząd Powiatu Tucholskiego
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości do 60.000 euro na:
 
„Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz projektu koncepcji wraz z adaptacją zaplecza dla inwestycji powiatowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi.”  
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz projektu koncepcji wraz z adaptacją istniejącego zaplecza inwestycji powiatowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi na działce nr ewid. 1460/9 przy ul. Świeckiej 89a, 89-500 Tuchola. Projekt koncepcji powinien zawierać projekt zagospodarowania, rzut, przekrój poprzeczny, opisy techniczne  i elewacje. Wraz z ofertą cenową za sporządzenie dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć koncepcję architektoniczną planowanej inwestycji wraz z adaptacją istniejącego zaplecza, na podstawie której Zamawiający dokona porównania i oceny ofert.
Przewidziana przez Zamawiającego powierzchnia użytkowa projektowanego obiektu powinna wynosić ok. 1080 m2 i mieć wymiary 24 m x 45 m, sala powinna przylegać do budynku szkoły w sposób równoległy dłuższą ścianą (szkic w załączeniu). Przy adaptacji zaplecza należy przewidzieć następujące pomieszczenia: szatnie żeńskie, szatnie męskie, sanitariaty, pomieszczenia gospodarcze. Projektowany budynek ma być budynkiem jednokondygnacyjnym i musi współgrać z budynkiem szkoły. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu zaznajomienie się z  lokalizacją inwestycji oraz planem zagospodarowania, w tym dokonanie wizji lokalnej na obiekcie szkoły itp.
Na podstawie złożonej oferty cenowej oraz oceny użytkowej koncepcji architektonicznej Zamawiający wyłoni Wykonawcę projektu, z którym zostanie podpisana umowa.
2.Termin realizacji zamówienia :
Termin wykonania zamówienia dotyczącego wykonania koncepcji:  do 26.03.2007 r. (wraz z ofertą).
Termin wykonania zamówienia dotyczącego wykonania dokumentacji architektonicznej: do 30.06.2007r.
3.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać
w siedzibie zamawiającego, Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola – sekretariat g. 7.00 – 15.00 lub pobrać ze strony www.bippowiat.tuchola.pl
 
4.Oferty należy składać do dnia 26 marca 2007r. do godz. 1000
w sekretariacie Zamawiającego.
 
5.Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 marca 2007 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, Pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
8.W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)      Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
3)      Zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu minimum 3, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, projektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
2) Potencjał kadrowy - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
 
9.Wadium nie jest wymagane.
10.Kryteria wyboru oferty jest :
1) Cena sporządzenia dokumentacji - 60 %,
2) Ocena użytkowa koncepcji architektonicznej – 40%
Ad. 1) Ilość punktów w kryterium cena zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
Koszt najniższy        x 100 pkt. X 60 %
Koszt proponowany
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawia­damiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Ad.2) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć koncepcję architektoniczną wraz z adaptacja istniejącego zaplecza dla inwestycji powiatowej polegającej na  budowie Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi z ogólnym opisem technicznym oraz planem zagospodarowania terenu.
Ocena użytkowa przedstawionej koncepcji będzie się odbywała na podstawie oceny walorów użytkowych pod kątem ekonomiczności realizacji zadania, zastosowanych rozwiązań architektonicznych oraz walorów estetycznych budynku. Członkowie Komisji Przetargowej dokonywać będą oceny na kartach indywidualnej oceny ofert, każdy przyznając rozpatrywanym ofertom maksymalnie do 100 pkt. Średnia ilość uzyskanych punktów zostanie przemnożona przez wagę 40  %.
 
11.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Osobą do kontaktów w sprawie zamówienia jest Agnieszka Kram-Pestka - inspektor Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tucholi, Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola – tel . 52 55 90 700, Fax 52 55 90 701.
 
  siwz_sala_2007 (130kB) word
mapa.sala.2007 (681kB) jpg
mapa.sala (141kB) word
zalacznik.nr.2.szkic (89kB) word

metryczka


Opublikował: Agnieszka Kram-Pestka (16 marca 2007, 14:46:52)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Kram-Pestka (28 marca 2007, 10:52:38)
Zmieniono: dodano rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1842