zamówienie na:

wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę drogi nr 1015C Tuchola – Tleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 19 września 2007  10:00
wynik postępowania: W postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty dla CZĘŚCI A złożonej przez PRODROM S.C. Adam Bukowiecki, Katarzyna Bukowiecka, Grzepnica 1p, 72 - 003 Dobra. Wykonanie usługi zaoferowano za 396500,00 zł. Równocześnie unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia dla CZĘŚCI B na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.  




Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 10/2007 w dniu 18.10.2007 roku.

ZARZĄD DROG POWIATOWYCH W TUCHOLI 89-500 Tuchola, UL. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę drogi nr 1015C Tuchola – Tleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego
 
Kod CPV:  74232000-4  
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na poniższe części zamówienia:
 
CZĘŚĆ A. „Przebudowa drogi 1015C Tuchola – Tleń w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu i dostępności turystycznej powiatów Świeckiego i Tucholskiego”
 
Przebudowa drogi 1015C Tuchola – Tleń o długości szacunkowej 22433 m (wraz z wlotami skrzyżowań);
km początku: 0+000 (skrzyżowanie z drogą 240 w Tucholi, ul. Główna);
km końca: 21+733 (granica powiatu w Trzebcinach);
W dokumentacji powinno być zawarte:
- poszerzenie jezdni do 6,0 m wraz z nową nakładką bitumiczną na całej szerokości,
- zaprojektowanie odwodnienia stosownie do warunków,
- wykonanie ścieżki rowerowej od Tucholi do granicy powiatu,
- wykonanie ciągu pieszo – rowerowego w miejscowościach,
- wykonanie 2 parkingów ( w Plaskoszu obok mostu i w Trzebcinach, koło jeziora przy granicy powiatu),
- przebudowa skrzyżowań z drogami 1012C, 1023C, 1024C, 1017C, 1026C, 1027C.
CZĘŚĆ B. „Przebudowa  mostu drogowego w ciągu drogi 1015C Tuchola – Tleń w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu i dostępności turystycznej powiatów Świeckiego
 i Tucholskiego”
 
Przebudowa mostu drogowego na rzece Brdzie w miejscowości Plaskosz, w ciągu drogi powiatowej  nr 1015C Tuchola – Tleń.
Obiekt mostowy: JNI 01006748, długość całkowita: 46,80 m, szerokość całkowita: 11,60 m
Obiekt jest trójprzęsłowym, żelbetowym mostem drogowym o konstrukcji w postaci rusztu z prefabrykatów żelbetowych,
Rok zakończenia budowy: 1971
Szacunkowa nośność eksploatacyjna: 30t
Natężenie ruchu: 1010 P/d
W dokumentacji powinno być zawarte:
- wykonanie na obiekcie ścieżki rowerowej,
- wymiana lub naprawa zniszczonych elementów,
- przebudowa umocnień skarp, stożków i schodów,
- przebudowa dojazdów,
- zabezpieczenie antykorozyjne
oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu                 o sporządzoną dokumentację.
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zadania:
CZĘŚĆ A do 30.04.2008 r.
CZĘŚĆ B do 30.04.2008 r.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
·        Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
·        Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  (doświadczenie potwierdzone min. 3 szt. referencji),
·        Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że projekty zostały wykonane należycie;
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
Ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę drogi
 nr 1015C Tuchola – Tleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
w nieprzekraczalnym terminie do 19.09.2007 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2007 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 28.08.2007 r. pod numerem 151376-2007.
siwz_dokumentacja1015C_2007 (587kB) word

SIWZ_Modyfikacja1_Dokumentacja1015C_2007 (587kB) word

Do wszystkich Wykonawców:
 
Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania w sprawie przetargu:
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę drogi nr 1015C Tuchola – Tleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego
 

1. Czy Zamawiający dostarcza zaktualizowane mapy do celów projektowych dla całego zadania czy opracowanie map jest po stronie Wykonawcy?

Tak, Zamawiający dostarcza zaktualizowane mapy do celów projektowych dla całego zadania.
 

2. Czy podkłady geodezyjne do opracowania przedmiotowej dokumentacji będą w formie tradycyjnej papierowej czy też w wersji elektronicznej (w formacie *.dwg lub *.dgn)?

Podkłady geodezyjne będą dostępne w formie tradycyjnej i elektronicznej.
 

3. Czy Zamawiający we własnym zakresie nabywa mapy ewidencji gruntów wraz z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów i przekaże je Wykonawcy czy też nabycie materiałów o których mowa uprzednio jest w zakresie Wykonawcy?

Zamawiający we własnym zakresie nabędzie mapy ewidencji gruntów wraz z aktualnymi wypisami z rejestrów gruntów i przekaże je Wykonawcy.
 

4. Czy zakres projektu obejmuje także opracowania związane z projektami budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego?

Tak.
 

5. Jeżeli w zakresie projektu należy opracować dokumentacje na oświetlenie uliczne prosimy podać na jakich odcinkach (lokalizacja i długość) przedmiotowej drogi.

Oświetlenie należy zaprojektować na następujących odcinkach: w Tucholi na ul. Głównej (ok. 1,4 km), w Wielkim Gacnie (ok. 0,75 km) i w Trzebcinach (ok. 1,5 km).
 

6. Czy w ramach odwodnienia ulicznego należy zaprojektować kanalizację deszczową?

Tak.
 

7. Jeżeli w zakresie projektu należy opracować dokumentacje na kanalizację deszczową prosimy o podanie na jakich odcinkach (lokalizacja i długość) przedmiotowej drogi.

Kanalizacja deszczowa jest przewidziana w miejscowości Tuchola (ok. 1 km), Trzebciny (ok. 1,5) oraz jako odwodnienie skrzyżowań.
 

8. Czy projekty usunięcia kolizji projektowanej przebudowy drogi z istniejącą infrastrukturą (np. sieci teletechniczne, elektryczne, gazowe itp.) zawierać się mają w ramach przedmiotowego opracowania czy też stanowić będą odrębne zlecenie?

Tak, projekty usunięcia kolizji projektowanej przebudowy drogi z istniejącą infrastrukturą (np. sieci teletechniczne, elektryczne, gazowe itp.) mają zawierać się w ramach przedmiotowego opracowania.

9. Czy w zakresie opracowania Wykonawca powinien ująć przebudowę lub budowę przepustów pod drogą?

Tak.
 

10. Czy Zamawiający może podać szacunkową liczbę istniejących przepustów na przedmiotowym odcinku drogi powiatowej?

Obecnie istnieją 4 przepusty.
 

11. Czy opracowaniem należy objąć także przebudowę przejazdu kolejowego i infrastruktury kolejowej w granicach pasa administrowanego przez PKP?

Tak.

12. Czy w przypadku decyzji o konieczności zmiany pasa drogowego ewentualne projekty podziału działek Zamawiający wykona we własnym zakresie?

Tak, w przypadku decyzji o konieczności zmiany pasa drogowego ewentualne projekty podziału działek Zamawiający wykona we własnym zakresie.
 

13. Jeżeli projekty podziałów stanowić mają część opracowania powierzonego Wykonawcy prosimy o podanie liczby działek którą należy przyjąć do wyceny kosztów opracowania.

Nie, projekty podziałów nie będą stanowić części opracowania powierzonego Wykonawcy.
 

14. Czy w zakresie przebudowy mostu drogowego na rzece Brdzie należy uwzględnić zmianę światła mostu czy tylko poszerzenie ze względu na wprowadzenie na obiekt ścieżki rowerowej?

W zakresie przebudowy mostu drogowego na rzece Brdzie nie należy uwzględniać zmiany światła mostu, tylko poszerzenie na ścieżkę rowerową.
 

15. W związku z koniecznością określenia kosztów nadzorów autorskich prosimy o podanie orientacyjnego terminu oraz czasu realizacji inwestycji. 

Planowany termin realizacji inwestycji: lata 2009 – 2015.

16. Jaki przekrój mają dźwigary mostu?

Dźwigary żelbetowe mają przekrój trapezowy, wysokość 70 cm, rozstaw 2,00m.

17. Co rozumieć pod pojeciem "poszerzenie mostu"?

Most powinien zostać poszerzony tak, aby po jednej stronie był chodnik, a po drugiej ciąg pieszo - rowerowy.
 
 
18. Proszę o sprecyzowanie wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego (załącznik3, pkt. 1.2 SIWZ) tj. jak należy rozumieć zapis sporządzenia i załączenia do oferty wykazu minimum 3, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat projektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

Należy wykazać się minimum 3 zrealizowanymi projektami drogowymi dla części A, których łączna wartość odpowiada w przybliżeniu wartości dokumentacji drogowej stanowiącej przedmiot zamówienia i minimum 3 zrealizowanymi projektami mostowymi dla części B, których łączna wartość odpowiada w przybliżeniu wartości dokumentacji mostowej stanowiącej przedmiot zamówienia.

19. W zwiazku z zapisem w projekcie umowy paragraf 5 punkt 2 o rozliczaniu nadzorów autorskich - czy w ofercie (tabela) należy wpisać  kwotę za jeden nadzór czy też przewidywaną kwotę łączną za wszystkie ewentualne nadzory?

W ofercie należy podać łączną kwotę za sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji tj. w latach 2009-2015.

20. Czy dopuszczacie Państwo ewentualny objazd okolicznymi drogami na czas przebudowy mostu?

Tak, przewidujemy objazd drogą 1026C Rudzki Most - Cekcyn i 1024C Cekcyn - Okiersk. Planujemy zamknięcie mostu dla ruchu na czas przebudowy.

21. Czy w ofercie należy ująć koszt opracowania dokumentacji ewentualnego mostu objazdowego?

Nie.

22. Czy obiekt leży na obszarze Natura 2000 a jeśli tak to czy dopuszczacie Państwo dostarczenie związanych z tym uzgodnień i opracowań (nie z winy projektanta) po 30.04.2008 r?

Na dzień dzisiejszy obiekt nie leży w obszarze Natura 2000. Obszar pod nazwą "Dolina Brdy i Stążki w Borach Tucholskich" jest na etapie konsultacji społecznych.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (28 sierpnia 2007, 09:22:24)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (17 kwietnia 2008, 14:13:49)
Zmieniono: wprowadzono termin zawarcia umowy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2046