zamówienie na:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007 – 2008

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi (art.11 ust.8 Pzp)
termin składania ofert: 24 września 2007  10:00
wynik postępowania: W postępowaniu wybrano najkorzystniejszą ofertę dla CZĘŚCI A, B, C, D, E, F, złożoną przez Zakład Sprzętowo - Transportowy, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89 - 500 Tuchola. W ofercie podano ceny jednostkowe. 




Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 12/2007 w dniu 23.10.2007 r.

OGŁOSZENIE

ZARZĄD DROG POWIATOWYCH W TUCHOLI 89-500 Tuchola, UL. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007 – 2008
 
Kod CPV:  34.14.30.00–1, 28.81.39.10–6, 14.44.00.00–7

Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 164005-2007
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
SIWZ_zima_ZDP2007 (732kB) word  


Opis przedmiotu zamówienia:
 
 
Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprzętu wraz z obsługą i materiałem do wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, leżących na terenie powiatu tucholskiego.
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi posiada w swoim zarządzie łącznie 394,3 km dróg powiatowych, które przebiegają przez 6 gmin: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lubiewo, Tucholę i Śliwice, z czego 2,2 km występuje na terenie miasta Tuchola.
 
Zamawiający, do celów zimowego utrzymania, podzielił sieć dróg powiatowych na pięć Stref Zimowego Utrzymania (SZU), z które zostały ujęte w poszczególnych częściach zamówienia:
 
 
CZĘŚĆ A. SZU I – GMINA GOSTYCYN I KĘSOWO
Strefa I obejmuje obszar Gminy Gostycyn i Kęsowo.
W strefie I leży 87.8 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 280 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 34 tony.
CZĘŚĆ B. SZU II – GMINA LUBIEWO
Strefa II obejmuje obszar Gminy Lubiewo.
W strefie II leży 78,0 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 250 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 30 ton.
CZĘŚĆ C. SZU III – GMINA CEKCYN
Strefa III obejmuje obszar Gminy Cekcyn.
W strefie III leży 83,7 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 10 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 270 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 32 tony.
CZĘŚĆ D. SZU IV – GMINA ŚLIWICE
Strefa IV obejmuje obszar Gminy Śliwice.
W strefie IV leży 64,0 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 8 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 200 tony;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 24 tony
CZĘŚĆ E.  SPRZĘT I
Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64
CZĘŚĆ F.  SPRZĘT II
Obejmuje obszar Powiatu Tucholskiego (SZU I, SZU II, SZU III, SZU IV, SZU V) oraz 394,3 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt: nośnik z pługiem o parametrach nie mniejszych niż PO – 64
 
SZU V – GMINA TUCHOLA – w typowych warunkach Zamawiający utrzymuje drogi powiatowe we własnym zakresie. W trudnej sytuacji Zamawiający może posłużyć się sprzętem Wykonawcy.
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zadania:
CZĘŚĆ A        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
CZĘŚĆ B        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
CZĘŚĆ C        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
CZĘŚĆ D        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
CZĘŚĆ E        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
CZĘŚĆ F        od 01.11.2007 r. do 31.03.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
·        Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
·        Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  (doświadczenie potwierdzone min. 3 szt. referencji),
·        Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie;
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
Ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007 – 2008
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
w nieprzekraczalnym terminie do 24.09.2007 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2007 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (12 września 2007, 08:41:36)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (17 kwietnia 2008, 14:48:58)
Zmieniono: wprowadzono termin zawarcia umowy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1730