zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę mostu drogowego w Plaskoszu oraz pełnienie nadzoru autorskiego

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetar nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 26 listopada 2007  10:15
przyczyna unieważnienia: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania. 




OGŁOSZENIE

ZARZĄD DROG POWIATOWYCH W TUCHOLI

89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę mostu drogowego w Plaskoszu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
 
Kod CPV:  74232000-4  
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_dokumentacja_Plaskosz_XI_2007 (570kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na:
Przebudowę  mostu drogowego w ciągu drogi 1015C Tuchola – Tleń w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu oraz  dostępności turystycznej powiatów Świeckiego i Tucholskiego”
OPIS
Przebudowa mostu drogowego na rzece Brdzie w miejscowości Plaskosz,
Obiekt w ciągu drogi powiatowej  nr 1015C Tuchola – Tleń, klasa techniczna Z (po przebudowie).
Obiekt mostowy: JNI 01006748, długość całkowita: 46,80 m, szerokość całkowita: 11,60 m
Obiekt jest trójprzęsłowym, żelbetowym mostem drogowym o konstrukcji w postaci rusztu z prefabrykatów żelbetowych,
Rok zakończenia budowy: 1971,
Klasa obiektu B – 42 T (po przebudowie),
Natężenie ruchu: 1310 P/d (2007r.),
W dokumentacji powinno być zawarte:
- wykonanie na obiekcie ścieżki rowerowej z jednej strony,
- wymiana lub naprawa zniszczonych elementów,
- przebudowa umocnień skarp, stożków i schodów,
- przebudowa dojazdów,
- zabezpieczenie antykorozyjne,
- zaprojektowanie stosownego oznakowania.
oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zadania:  do 30.06.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
·         Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
·         Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
·         Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania
w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Wykaz minimum 2 projektów mostowych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat projektów drogowych, których łączna wartość wynosi min. 20 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do oferty należy załączyć min. 2 referencje potwierdzające należyte i staranne wykonanie projektów. 
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 

Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę mostu drogowego w Plaskoszu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
Ponadto, na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
w nieprzekraczalnym terminie do 26.11.2007 r. do godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2007 r. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 13.11.2007r. pod nr 220687-2007.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (14 listopada 2007, 13:23:41)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (6 grudnia 2007, 12:48:52)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1652