zamówienie na:

Drogowe roboty utrzymaniowe

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 8 sierpnia 2008  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta: (1) Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie, oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 493 465,60 zł.  




Zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt. 6, zapisami SIWZ oraz zawartą umową nr ZDP3450-9/2008 z dn. 21.08.2008 r. na zamówienie podstawowe, Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego Wykonawcy wyłonionemu w drodze niniejszej procedury, podpisując z nim umowę nr ZDP3450-9/1/UZUP/2008 w dniu 01.09.2008 roku.

Z wyłonionym Wykonawcą została zawarta umowa w dniu 21.08.2008 roku.

OGŁOSZENIE


 ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Drogowe roboty utrzymaniowe


Postępowanie nr:       ZDP 3450 – 9/2008
Kod CPV:                  74.23.30.00 – 1, 45.23.31.41 – 9, 45.23.31.42 – 6


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_uslugi_utrzymanie_2008 (1307kB) word
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych obejmujących ułożenie bitumicznej warstwy wyrównującej oraz wykonanie powierzchniowych utrwaleń na odcinkach dróg zarządzanych przez Zamawiającego, zgodnie z poniższym zestawieniem:
I.                    Odcinek drogi 1017C Lińsk - Wielkie Gacno:
1.1    powierzchniowe utrwalenie; od km 0+000 do km 5+968; odcinek 040 Lińsk - Wielkie Gacno; dł. 5968 m; średnia szer. 5,0 m; szacunkowa powierzchna 29840 m²;
1.2    bitumiczna warstwa wyrównująca; zjazd na km 1+050; odcinek 040; dł. 10 m; średnia szer. 7,0 m; szacunkowa powierzchnia 70 m²;
1.3    bitumiczna warstwa wyrównująca; zjazd na km 2+030; odcinek 040; dł. 10 m; średnia szer. 7,0 m; szacunkowa powierzchnia 70 m²;
1.4    bitumiczna warstwa wyrównująca; skrzyżowanie z drogą 1015C w Wielkim Gacnie; po około 80 m na każdym kierunku; dł. 160 m; średnia szer. 6,0 m; szacunkowa powierzchnia 960 m².
II.                  Odcinek drogi 1038C Gostycyn - Minikowo:
2.1    powierzchniowe utrwalenie; od km 2+330 do km 3+980; odcinek 010 w Gostycynie; dł. 1650 m; średnia szer. 6,0 m; szacunkowa powierzchnia 9900 m²;
2.2    powierzchniowe utrwalenie; od km 4+800 do km 6+900; odcinek 010 w Pile; dł. 2100 m; średnia szer. 6,0 m; szacunkowa powierzchnia 12600 m²;
2.3    powierzchniowe utrwalenie; od km 11+725 do km 11+925; odcinek 010 w Minikowie; dł. 200 m; średnia szer. 6,0 m; szacunkowa powierzchnia 1200 m².
III.               ŁĄCZNA SZACUNKOWA POWIERZCHNIA BITUMICZNEJ WARSTWY WYRÓWNUJĄCEJ = 1 100 m².
IV.                 ŁĄCZNA SZACUNKOWA POWIERZCHNIA POWIERZCHNIOWYCH UTRWALEŃ = 53 540 m².
V.                   Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w oferowanej cenie kosztów związanych
z dostosowaniem do nowej niwelety nawierzchni kratek ściekowych, włazów kanalizacyjnych
i zaworów wodnych.


Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, do zrealizowania na sieci dróg zarządzanych przez Zamawiającego.
 
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.


Termin wykonania zadania do: 23.09.2008 r.  


Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;
b) posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz

c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.


W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.       Oświadczenie wymagane zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do oferty (formularz Zamawiającego);
2.       Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – Załącznik 1;  
3.       Doświadczenie zawodowe – Załącznik 2;
4.       Potencjał kadrowy – Załącznik 3.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie dokonana wg formuły:
„spełnia/nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Ilość punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
 
Najniższa cena całkowita            x 100 pkt. x 100%
Proponowana cena całkowita    
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Drogowe roboty utrzymaniowe  
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.08.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.08.2008 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 30.07.2008 r. pod nr: 175629 – 2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 30.07.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 30.07.2008 r.

Zamawiajacy udziela odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania w sprawie przetargu "Drogowe roboty utrzymaniowe":


1) W SIWZ w pkt. I opis przedmiotu zamówienia jest podana łączna szacunkowa powierzchnia bitumiczna warstwy wyrównującej = 1 100 m2. Jaka jest grubość jej warstwy?"

Średnia grubość wyrównującej warstwy bitumicznej wynosi 3 cm tj. 75 kg/m2.

2) Jakiej frakcji grysu oraz jakiej ilości grysu i emulsji na m2 należy użyć do powierzchniowych utrwaleń?

Do powierzchniowych utrwaleń należy użyć grysu o frakcji 5 - 8 mm.

Do powierzchniowych utrwaleń należy użyć: emulsji w ilości 1,55 kg/m2; grysu w ilości 13 kg/m2.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (30 lipca 2008, 12:03:51)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (17 października 2008, 12:32:24)
Zmieniono: usunięto omyłkę oczywistą

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2094