zamówienie na:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008 - 2009

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 9 października 2008  10:15
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta na części A, B, C, D zamówienia: (1) Zakładu Sprzętowo - Transportowego, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 100,00 punktów w części A; 100,00 punktów w części B; 100,00 punktów w części C; 100,00 punktów w części D;. Kryterium - cena 100% dla wszystkich części. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano dla części A, B, C, D OFERTĘ NR 1 złożoną przez Zakład Sprzętowo - Transportowy, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi poniżej:  




Ceny jednostkowe (brutto) przedstawione w wybranej ofercie:

CZĘŚĆ A: poz. 1 - 139,10 zł/h; poz. 2 - 117,70 zł/h; poz. 3 - 149,80 zł/h; poz. 4 - 48,15 zł/h; poz. 5 - 56,71 zł/t; poz. 6 - 212,93 zł/t.

CZĘŚĆ B: poz. 1 - 139,10 zł/h; poz. 2 - 117,70 zł/h; poz. 3 - 149,80 zł/h; poz. 4 - 48,15 zł/h; poz. 5 - 56,71 zł/t; poz. 6 - 212,93 zł/t.

CZĘŚĆ C: poz. 1 - 197,95 zł/h; poz. 2 - 117,70 zł/h; poz. 3 - 208,65 zł/h; poz. 4 - 48,15 zł/h; poz. 5 - 56,71 zł/t; poz. 6 - 212,93 zł/t.

CZĘŚĆ D: poz. 1 - 197,95 zł/h; poz. 2 - 117,70 zł/h; poz. 3 - 208,65 zł/h; poz. 4 - 48,15 zł/h; poz. 5 - 56,71 zł/t; poz. 6 - 212,93 zł/t.

Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 13/2008 w dniu 23.10.2008 roku.

 

OGŁOSZENIE


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008 – 2009


Postępowanie nr:          ZDP 3450 – 911/2008
Kod CPV:                     45.23.31.41–9, 90.62.00.00–9, 90.63.00.00–5, 60.18.10.00–0, 
                                  44.11.39.10–7


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_zima_2008_2009 (1427kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprzętu wraz z obsługą i materiałem do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, leżących na terenie powiatu tucholskiego.
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi posiada w swoim zarządzie łącznie 398,892 km dróg powiatowych, które przebiegają przez 6 gmin: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lubiewo, Tucholę i Śliwice, z czego 2,2 km występuje na terenie miasta Tuchola.
Zamawiający, do celów zimowego utrzymania, podzielił sieć dróg powiatowych na pięć Stref Zimowego Utrzymania (SZU), które zostały ujęte w poszczególnych częściach zamówienia:
CZĘŚĆ A. SZU I – GMINA GOSTYCYN I KĘSOWO
Strefa I obejmuje obszar Gminy Gostycyn i Kęsowo.
W strefie I leży 90,4 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 280 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 34 tony.
CZĘŚĆ B. SZU II – GMINA LUBIEWO
Strefa II obejmuje obszar Gminy Lubiewo.
W strefie II leży 78,0 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 6 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 250 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 30 ton.
CZĘŚĆ C. SZU III – GMINA CEKCYN
Strefa III obejmuje obszar Gminy Cekcyn.
W strefie III leży 83,7 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 10 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 270 ton;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 32 tony.
CZĘŚĆ D. SZU IV – GMINA ŚLIWICE
Strefa IV obejmuje obszar Gminy Śliwice.
W strefie IV leży 64,0 km dróg powiatowych.
Zamawiający potrzebuje następujący sprzęt:
1)       nośnik z piaskarką o ładowności nie mniejszej niż 8 ton,
2)       pług o parametrach nie mniejszych niż PO – 64.
Nośnik z piaskarką jest podstawiany na wezwanie Zamawiającego z:
1)       jednorodną mieszanką kruszyw z solą drogową 10 – 12%,
szacunkowa, całkowita ilość mieszanki: 200 tony;
2)       solą drogową,
szacunkowa, całkowita ilość soli drogowej: 24 tony
 
SZU V – GMINA TUCHOLA – w typowych warunkach Zamawiający utrzymuje drogi powiatowe we własnym zakresie. W trudnej sytuacji Zamawiający może posłużyć się sprzętem Wykonawcy.
1.1 Wymagania dla sprzętu:
A. Wymagania dotyczące sprzętu do usuwania śliskości zimowej.
Rozsypywarki (piaskarki) środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą zapewniać płynną regulację ilości rozsypywanych środków do usuwania śliskości zimowej oraz równomierny wydatek jednostkowy (g/m²), bez względu na prędkość ruchu piaskarki. Piaskarki powinny mieć możliwości zmiany szerokości (symetrycznie i asymetrycznie) rozsypywania podczas jazdy,  a także mogą być dodatkowo wyposażone w zbiorniki na solankę. Zbiorniki te powinny być wykonane
z materiału odpornego na korozję.
Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony
w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym”.
Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonania sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, a w czasie pracy powinien:
- wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika,
- obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób
i pojazdów znajdujących się w pobliżu,
- przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego.
Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć.
B. Wymagania dotyczące sprzętu do odśnieżania.
Nośnikami pługów odśnieżnych mogą być samochody lub inne pojazdy samobieżne z napędem na dwie lub więcej osi. Układ napędowy nośnika powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu silnika. Ponadto, podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. Łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Konstrukcja płyty czołowej (czołownicy) oraz jej mocowania musi być dostatecznie sztywna. Połączenie pługa z nośnikiem powinno umożliwiać regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Konstrukcja czołownicy powinna umożliwiać szybki montaż
i demontaż zespołu do odśnieżania. Odkładnice powinny być wykonane z blachy stalowej lub tworzywa sztucznego o dostatecznej wytrzymałości i elastyczności. W zależności od pracy, jaką mają wykonywać, lemiesze powinny być wykonane z gumy lub tworzywa sztucznego. Do zrywania naboju śnieżnego można używać specjalnych lemieszy wykonanych z bardzo twardej stali odpornej na  ścieranie.
Sprzęt używany do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg musi być wyposażony
w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym”.
Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, np. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość techniczną obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
Przed rozpoczęciem pracy operator ma obowiązek dokonać sprawdzenia stanu technicznego nośnika
i sprzętu, a w czasie pracy powinien:
- wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzenia nośnika,
- obserwować w sposób ciągły sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób
i pojazdów znajdujących się w pobliżu,
- przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego.
Wszelkie uszkodzenia zagrażające bezpieczeństwu użytkowników dróg oraz obsługiwanego sprzętu należy niezwłocznie usunąć.
W przeciętnych warunkach zimowych, sprzęt będzie pracował na terenie określonym w SIWZ, ale w przypadku wystąpienia szczególnych warunków na drogach, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania sprzętu wraz z materiałem na wszystkich zarządzanych drogach.
1.2 Wymagania dla jednorodnej mieszanki kruszyw z solą drogową:
Zamawiający złoży zamówienie na jednorodną mieszankę kruszywa z solą drogową
o zawartości wagowej soli w mieszance 10% - 12%.
Cena 1 tony jednorodnej mieszanki zawiera cenę załadunku.
A. Wymagania dla soli drogowej.
Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN – 86/C-84081/02. Zalecany skład soli drogowej to 96% NaCl + 2,5%CaCl2 + 0,2% K4Fe(CN)6.
B. Wymagania dla kruszyw.
Kruszywo stosowane do mieszanki nie powinno być zbyt łamliwe i nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych oraz gliniastych. Zawartość ziaren drobnych (<0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się, do 3%), ponieważ ziarna te mogą zwiększać możliwość poślizgu. Ziarna nie mogą być spłaszczone
i powinny mieć kształt regularny. Kruszywo powinno wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne niszczenie ich przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w mieszance:
- piasek o uziarnieniu do 2 mm, wg PN–B–11113:1996
- kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm, wg PN–B–11111:1996
- kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu do 4 mm, w PN–B– 112:1996
Dostarczenie mieszanki o parametrach lub materiałach innych niż podane w umowie,
a nieuzgodnionych z Zamawiającym, będzie skutkowało nałożeniem na Wykonawcę kary, której wysokość będzie równowartością 25% wartości dostarczonej mieszanki. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary. Zastosowanie kary wobec Wykonawcy, nie zwalnia go od obowiązku dostarczenia mieszanki odpowiedniej jakości.
Zastosowanie materiałów innych niż podane w SIWZ będzie dopuszczalne, ale tylko za zgodą Zamawiającego.
1.3 Wymagania dla soli drogowej:
Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN – 86/C-84081/02. Zalecany skład soli drogowej to 96% NaCl + 2,5%CaCl2 + 0,2% K4Fe(CN)6.
Cena 1 tony soli drogowej zawiera cenę załadunku.
Dostarczenie soli o parametrach innych niż podane w umowie, a nieuzgodnionych
z Zamawiającym, będzie skutkowało nałożeniem na Wykonawcę kary, której wysokość będzie równowartością 25% wartości dostarczonej mieszanki. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT
o wartości równej wysokości kary. Zastosowanie kary wobec Wykonawcy, nie zwalnia go od obowiązku dostarczenia soli odpowiedniej jakości.
1.4 Prowadzenie akcji zimowej.
Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych kieruje Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, zwany Zamawiającym.
Wykonawca dostarcza sprzęt wraz z obsługą i materiałem, oddając go do dyspozycji Zamawiającego.
Prowadzenie robót z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów uchwalonych przez Zarząd Powiatu Tucholskiego oraz potrzeb Zamawiającego.
Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 6 w Tucholi.

STANDARDY_zima_2008_2009 (42kB) excel

MAPKA_zima_2008_2009 (711kB) jpg


Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową.
Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące:
- zakresu robót zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach danego obszaru,
- czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu,
- ilości potrzebnego materiału,
- wezwania i zwolnienia Wykonawców,
- ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy,
- kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawców.
Sprzęt powinien być przystosowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia
w ciągu 1 godziny od chwili podjęcia decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze.
 
Wykonawca będzie wzywany do wykonywania robót z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400 przez dyżurnego, powołanego do kierowania akcją zimową na sieci dróg powiatowych.
Operatorzy sprzętu, wyznaczeni do akcji zimowej muszą zgłosić się do dyżurnego przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu.
Przed rozpoczęciem pracy operator sprzętu zgłasza się do dyżurnego, w wyznaczonym czasie, po szczegółowe wytyczne.
Dyżurny określa, które z poniższych zadań zostaną zlecone do wykonania:
1)     pełnienie dyżuru – czas dyżuru będzie liczony od momentu stawienia się operatora sprzętu u dyżurnego,
2)     wyjazd na drogę – czas pracy sprzętu będzie liczony od momentu zgłoszenia dyżurnemu pojazdu, który jest gotowy do rozpoczęcia akcji. Przygotowanie pojazdu do rozpoczęcia akcji nie będzie zaliczone jako dyżur.
Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy.
W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania robót z zakresu zimowego utrzymania dróg, operator musi niezwłocznie powiadomić o tym dyżurnego.
W tym momencie, czas pracy tego sprzętu zostanie przerwany, aż do chwili usunięcia awarii lub podstawienia innego, sprawnego sprzętu o podobnych parametrach. Ponowne przystąpienie do wykonywania powierzonych zadań również musi być zgłoszone dyżurnemu. Niezgłoszenie awarii sprzętu dyżurnemu, pociągnie za sobą naliczenie kar.
W ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę oraz konieczną wymianę obsługi.
W bardzo sprzyjających warunkach atmosferycznych lub innych uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość czasowego zwolnienia sprzętu z gotowości do akcji zimowej, ale tylko po uzyskaniu zgody dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
1.5 Zakres kontroli
Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad przebiegiem i jakością robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
Zakres kontroli może objąć:
- ilość rozsypywanych środków;
- miejsca sypania;
- szerokość i długość sypania;
- miejsca odśnieżania;
- szerokość odśnieżania;
- grubość warstwy pozostawionego na jezdni śniegu;
- czas wykonania zadania.
1.6 Kary
1.6.1 W przypadku, gdy sprzęt nie będzie gotowy do pracy w oznaczonym czasie tj. 1 godzinę od momentu wezwania przez dyżurnego, Zamawiający naliczy karę bez względu na przyczynę opóźnienia, w wysokości będącej równowartością połowy stawki godzinowej pracy wezwanego sprzętu, za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary.
1.6.2 Jeśli sprzęt nie zostanie zgłoszony do pracy w ciągu 24 godzin od momentu wezwania, umowa ulega rozwiązaniu bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy.
1.6.3 Strona, z powodu, której zostanie zerwana umowa bez wypowiedzenia płaci karę w wysokości odpowiadającej 100 godzinom pracy zamówionego sprzętu.
1.6.4 Jeśli operator sprzętu wykona zlecone roboty niezgodnie z poleceniami dyżurnego, Zamawiający naliczy karę w wysokości 25% wartości prawidłowo wykonanych robót. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary.
1.6.5 W przypadku niezgłoszenia awarii sprzętu, Zamawiający naliczy karę w wysokości będącej równowartością połowy stawki godzinowej pracy wezwanego sprzętu, za każdą rozpoczętą godzinę przestoju. Wykonawca zostanie obciążany fakturą VAT o wartości równej wysokości kary.
 
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, do zrealizowania na sieci dróg zarządzanych przez Zamawiającego.
 
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zadania do:
CZĘŚĆ A od 01.11.2008 r. do 31.03.2009 r.
CZĘŚĆ B od 01.11.2008 r. do 31.03.2009 r.
CZĘŚĆ C od 01.11.2008 r. do 31.03.2009 r.
CZĘŚĆ D od 01.11.2008 r. do 31.03.2009 r.  

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;
posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.       Oświadczenie wymagane zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do oferty (formularz Zamawiającego);
2.       Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – Załącznik 1;  
3.       Doświadczenie zawodowe – Załącznik 2;
4.       Potencjał kadrowy – Załącznik 3.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie dokonana wg formuły:
„spełnia/nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Ilość punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem: 
      Najniższa cena jednostkowa        x 100 pkt. x  udział procentowy danej usługi w
∑    Proponowana cena jednostkowa                      części   zamówienia według poniższego zestawienia:
Dla części zamówienia:

Procentowy udział danej usługi w części zamówienia: A, B, C, D
Stawka za 1 h pracy sprzętu: nośnik+piaskarka - 30%,
Stawka za 1 h pracy sprzętu: nośnik+pług - 10%,
Stawka za 1 h pracy sprzętu: nośnik+piaskarka+pług - 10%,
Stawka za 1 h dyżuru - 10%,
Stawka za 1 tonę jednorodnej mieszanki kruszywa i soli drogowej (10–12%) wraz z załadunkiem - 30%,
Stawka za 1 tonę soli drogowej wraz z załadunkiem - 10%.
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008 - 2009
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
 
w nieprzekraczalnym terminie do 09.10.2008 r. do godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2008 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 29.09.2008 r. pod nr: 240349 – 2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 30.09.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 30.09.2008 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (30 września 2008, 08:17:46)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (24 lutego 2009, 12:33:43)
Zmieniono: dodano termin podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1703