zamówienie na:

Rozbudowę drogi powiatowej nr 1035C Iwiec – Wełpin (II etap)

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 10 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta: (1) PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWY DRÓG i MOSTÓW Sp. z o.o., ul. Laskowicka 3, 86 - 100 Świecie - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG i MOSTÓW Sp. z o.o., ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie, oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 4 380 129,39 zł (brutto).  




Z wyłonionym Wykonawcą została zawarta umowa nr ZDP 3450 - 3/2009 w dniu 19.03.2009 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

 

OGŁOSZENIE


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Rozbudowę drogi powiatowej nr 1035C Iwiec – Wełpin (II etap)
 
Postępowanie nr:       ZDP 3450 – 3/2009
Kod CPV:                  45.23.31.20 – 6          Roboty w zakresie budowy dróg    


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_3_2009 (1333kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące II etap rozbudowy drogi powiatowej nr 1035C Iwiec – Wełpin, a w szczególności:
a) wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej o szerokości 5,5 m, z normatywnymi poszerzeniami na łukach;
b) korektę spadków poprzecznych, podłużnych i geometrii łuku;
c) wykonanie odwodnienia korpusu drogowego;
d) przebudowanie przepustu drogowego o średnicy Φ = 30 na przepust Φ = 60 cm;
e) wykonanie kanału deszczowego o średnicy Φ = 40 cm;
f) utwardzenie nawierzchni na zjazdach i w obrębie skrzyżowań;
g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Przyjęto poniższe parametry projektowe:
a) kategoria ruchu – KR 1;
b) klasa techniczna drogi – L;
c)  prędkość projektowa – 50 km/h;
d)  spadek daszkowy – 2%;
e)  pobocza – 2 x 1,25 m.
W chwili obecnej odcinek drogi 1035C stanowiący II etap rozbudowy posiada nawierzchnię gruntową o szerokości od 2,5 do 6,0 m, z odwodnieniem powierzchniowym w otaczający teren. Droga przebiega przez teren zurbanizowany. Rozbudowa obejmuje odcinek drogi 1035C przebiegający przez Gminę Cekcyn i Gminę Lubiewo, o długości 3,3 km.

DOK_1_ZDP3450_3_2009 (120kB) pdf   DOK_2_ZDP3450_3_2009 (122kB) pdf   DOK_3_ZDP3450_3_2009 (112kB) pdf  

DOK_4_ZDP3450_3_2009 (680kB) pdf   DOK_5_ZDP3450_3_2009 (468kB) pdf   DOK_6_ZDP3450_3_2009 (420kB) pdf  

DOK_7_ZDP3450_3_2009 (395kB) pdf   DOK_8_ZDP3450_3_2009 (497kB) pdf   DOK_9_ZDP3450_3_2009 (501kB) pdf  

DOK_10_ZDP3450_3_2009 (314kB) pdf   DOK_11_ZDP3450_3_2009 (351kB) pdf   DOK_12_ZDP3450_3_2009 (287kB) pdf  

DOK_13_ZDP3450_3_2009 (169kB) pdf   DOK_14_ZDP3450_3_2009 (124kB) pdf   DOK_15_ZDP3450_3_2009 (135kB) pdf  

DOK_16_ZDP3450_3_2009 (219kB) pdf   DOK_17_ZDP3450_3_2009 (200kB) pdf   DOK_18_ZDP3450_3_2009 (165kB) pdf  

DOK_19_ZDP3450_3_2009 (125kB) pdf   DOK_20_ZDP3450_3_2009 (1191kB) pdf   DOK_21_ZDP3450_3_2009 (100kB) pdf  

DOK_22_ZDP3450_3_2009 (291kB) pdf   DOK_23_ZDP3450_3_2009 (190kB) pdf   DOK_24_ZDP3450_3_2009 (215kB) pdf  

DOK_25_ZDP3450_3_2009 (69kB) pdf
 

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.


Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.


Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, do zrealizowania na sieci dróg zarządzanych przez Zamawiającego.
 
Termin wykonania zadania do:                      31.08.2009 r.
                      
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;
posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.


W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Oświadczenie wymagane zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do oferty (formularz Zamawiającego) – Załącznik nr 1;
2. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – Załącznik 2;  
3. Doświadczenie zawodowe – Załącznik 3;
4. Potencjał kadrowy – Załącznik 4.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie dokonana wg formuły: „spełnia/nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%


Ilość punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:


Najniższa cena całkowita            x 100 pkt. x 100%
Proponowana cena całkowita    


LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.

Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1035C Iwiec – Wełpin (II etap)
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.03.2009 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.

Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie przewiduje się,
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie przewiduje się,
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie przewiduje się.
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 16.02.2009 r. pod nr: 29848 – 2009
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 16.02.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 16.02.2009 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (16 lutego 2009, 17:37:02)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (2 kwietnia 2009, 09:59:54)
Zmieniono: dodano termin podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2572