zamówienie na:

Rozbudowa i modernizacja Szpitala Tucholskiego wraz z finansowaniem wykonywanych robót przez okres do 15 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie, spłacanej przez Powiat Tucholski do wysokości 10.500.000,00 zł. (słownie : dziesięć milionów pięćset tysięcy złotych)

zamawiający: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 10 czerwca 2009  11:00
wynik postępowania: ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej 




                                                                  Tuchola, dnia 24 czerwca 2009 roku
 
 
                           OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 
Nr NZOZ XII/08/09
        
 
Na podstawie art. 92 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Rozbudowę i modernizację Szpitala Tucholskiego wraz z finansowaniem wykonywanych robót przez okres do 15 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie, spłacanej przez Powiat Tucholski do wysokości 10.500.000,00 zł”, Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę wykonawcy:


Konsorcjum:
TEHAND Sp. z o.o.
ul. Herbowa 4, 20-551 Lublin
GRUPA 3J SA
ul. Żegańska 1O, 04-713 Warszawa
 
W przedmiotowym postępowaniu ww. wykonawca zaproponował najkorzystniejsze warunki udzielenia zamówienia.
 
Przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono 2 oferty przez następujących wykonawców:
 
 
Nr 1.
Konsorcjum:


TEHAND Sp. z o.o.
ul. Herbowa 4, 20-551 Lublin
GRUPA 3J SA
ul. Żegańska 1O, 04-713 Warszawa


Nr 2.
Konsorcjum: 

Alstal-Drogi Sp. z o.o.
ul. Konopnickiej 20, 88-300 Mogilno
Alstal-Budownictwo Alojzy Szczupak
Jacewo 76, 88-100 Inowrocław
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Lech Sp. z o.o.
ul. Smoleńska 1a, 85-833 Bydgoszcz
   
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
 
Kryteria oceny ofert:
- cena 80%
- koszt finansowania 20%
 
Numer oferty
Przyznane punkty
w kryterium cena
Przyznane punkty
w kryterium koszt finansowania
Łączna liczba punktów
Nr 1
80,00
20,00
100,00

 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Tuchola, dnia  15.05.2009 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  fax. : 052 336 05 04


ogłasza przetarg nieograniczony na :

Rozbudowa i  modernizacja Szpitala Tucholskiego wraz z finansowaniem wykonywanych robót przez okres do 15 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie spłacanej przez Powiat Tucholski
do wysokości 10.500.000,00 zł. (słownie : dziesięć milionów pięćset tysięcy złotych)


• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl .


 
I.                   Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
1.        Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja Szpitala Tucholskiego wraz z finansowaniem wykonywanych robót przez okres do 15 lat poprzez cesje wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie spłacanej przez Powiat Tucholski do wysokości 10.500.000,00 zł. (słownie : dziesięć milionów pięćset tysięcy złotych)
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.51.40-0  - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45.33.10.00-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i  
                          klimatyzacyjnych
45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
 
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych  w czynnych obiektach szpitalnych położonych w Tucholi, przy ul. Nowodworskiego 14-18 w zakresie:
a)   przebudowy części istniejących obiektów i rozbudowy szpitala,
b)   remontu piwnicy i parteru skrzydła budynku przeznaczonego do nadbudowy,
c)    nadbudowy skrzydła wraz z projektowaną rozbudową,
d)   dobudowy od strony podwórza  części gabinetów diagnostyczno-zabiegowych,
e)   remontu piwnicy i parteru budynku głównego,
f)      wykonania zaprojektowanych instalacji w w/w obiektach budowlanych,
g)   zagospodarowania terenu.
 
3.      Przedmiot umowy obejmuje również finansowanie wykonanych robót  przez okres do 15 lat poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej zadanie spłacanej przez Powiat Tucholski. W tym zakresie Wykonawca zapewni dokonanie wykupu wierzytelności przez instytucję finansującą zadanie wskazaną w ofercie Wykonawcy.
4.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach
 
II.                 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 31.12.2010 roku.
 
III.                Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  
 
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a mianowicie wykażą się w tym względzie wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych i instalacyjnych, odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi udokumentować wykonanie, co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3.000,00 m2  każdy i wartości nie mniejszej niż 14 mln zł brutto, z czego co najmniej jedno wykonanie musi dotyczyć obiektu szpitalnego z blokiem operacyjnym posiadającym co najmniej 2 sale operacyjne      Wymóg dotyczący powierzchni użytkowej odnosi się do budynku lub zespołu budynków, przez które należy rozumieć przynajmniej dwa obiekty objęte wspólną inwestycją; wraz z pisemnym potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie;
3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie wykażą, że posiadają kadrę techniczną o następujących uprawnieniach i kwalifikacjach:
-       osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącego do właściwej Izby Samorządu Budowlanego oraz posiadającego udokumentowaną co najmniej 5-cio letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2-ma budowami obiektów o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze,
-       osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, należącej do właściwej Izby samorządu budowlanego oraz udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
-       osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, należącej do właściwej Izby samorządu budowlanego oraz udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe
 
4. posiadają  środki  finansowe lub zdolność kredytową  w kwocie nie mniejszej niż       30 % wartości brutto składanej oferty;
5. posiadają  polisę,  a  w przypadku  jej  braku  inny dokument potwierdzający,  że      Wykonawca  jest  ubezpieczony  od   odpowiedzialności   cywilnej   w    zakresie      prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 15.000.000,00 zł.
6. nie   podlegają  wykluczeniu   z  postępowania   o   udzielenie   zamówienia   na    podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 - 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
 
IV.   Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
Do formularza oferty (Zał. Nr 4 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
W formie oryginału
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone
w art. 22 ust.1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 8.  
oraz
W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga:
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie wskazanym w ogłoszeniu, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem; dla robót budowlanych przedmiotu, powierzchni użytkowej budynków, dat ich wykonania, wartości brutto, Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że odpowiednio roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt 2,
 
4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – wzór stanowi załącznik nr 6. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt  3,
 
5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 
6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 15.000.000,00 zł.
 
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż     6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B. stosuje sie odpowiednio.
 
 
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
- Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
- Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
- W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum
- Dokumenty wymienione w pkt 4-5 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
- Dokumenty wymienione w pkt 6 mogą być złożone przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie.
Doświadczenie, potencjał kadrowy i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
 
7. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
 
8.      Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).
 
9.      Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i dokumentów.
 
10. Wszelkie dokumenty  oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
 
      Pełnomocnictwo    powinno   zostać   złożone  w    formie  oryginału   lub   kopii         
     potwierdzonej za zgodność przez notariusza. 
 
11.            Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
12.         Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.
13.            Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art 26 ust 3 ustawy Pzp.
14.         Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII.  Zamawiający   przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których
        mowa w art. 67 ust. 1 Pkt .6 Prawa zamówień publicznych.


VIII. Zamawiający   wymaga   wniesienia  wadium  w  wysokości:   150.000,00   zł.  
       (słownie: sto pięćdziesiąt  tysięcy złotych).  Szczegółowe  warunki i  forma wniesienia wadium zgodne z ustawą Pzp. określone są w SIWZ.

IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych : Piotr Kryn
- w sprawach przedmiotu zamówienia  -  Wiktor Metkowski

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie sie kierował następującymi  kryteriami i ich znaczeniem:
 
 
Opis kryteriów oceny
Znaczenie
A.
Cena (robót budowlanych i instalacyjnych)
80 %
B.
Koszt finansowania
20%
 

XI.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  w  Sekretariacie, w terminie  do  dnia 08.06.2009 r. do godz. 11.00.   
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.06.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego – gabinet Prezesa.
XII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
      przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XVI. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu  15.05.2009 roku pod numerem    151360-2009
 
Specyfikacja
specyfikacja (224kB) word
Załącznik nr 1  Projekt budowlany i projekty wykonawcze
projekt budowlany (195kB) pdf
projekt budowlany (1663kB) pdf
projekt budowlany (168kB) pdf
projekt budowlany (1811kB) pdf
prtojekt budowlany (258kB) pdf
projekt budowlany (1774kB) pdf
projekt budowlany (1774kB) pdf
projekt budowlany (164kB) pdf
projekt budowlany (1797kB) pdf
projekt budowlany (103kB) pdf
projekt budowlany (105kB) pdf
projekt budowlany (102kB) pdf
projekt budowlany (103kB) pdf
projekt budowlany (97kB) pdf
projekt budowlany (398kB) pdf
projekt budowlany (408kB) pdf
projekt budowlany (480kB) pdf
projekt budowlany (465kB) pdf
projekt budowlany (747kB) pdf
projekt budowlany (487kB) pdf
projekt budowlany (412kB) pdf
projekt budowlany (1632kB) pdf
projekt budowlany (1447kB) pdf
projekt budowlany (1560kB) pdf
projekt budowlany (384kB) pdf
projekt budowlany (1639kB) pdf
projekt budowlany (1472kB) pdf
projekt budowlany (511kB) pdf
projekt budowlany (318kB) pdf
projekt budowlany (143kB) pdf
projekt budowlany (310kB) pdf
projekt budowlany (379kB) pdf
projekt budowlany (316kB) pdf
projekt budowlany (318kB) pdf
projekt budowlany (189kB) pdf
Projekt wod.-kan.
projekt wod.-kan. (87kB) pdf
projekt wod.-kan. (1234kB) pdf
projekt wod.-kan (1214kB) pdf
projekt wod.-kan. (1475kB) pdf
projekt wod.-kan. (1618kB) pdf
projekt wod.-kan. (1397kB) pdf
projekt wod.-kan (1397kB) pdf
projekt wod.-kan. (507kB) pdf
Projekt wentylacja
projekt wentylacja (2105kB) pdf
Projekt wentylacja (2105kB) pdf
projekt wentylacja (1779kB) pdf
projekt wentylacja (2195kB) pdf
projekt wentylacja (1590kB) pdf
projekt wentylacja (2167kB) pdf
projekt wentylacja (1070kB) pdf
projekt wentylacja (1663kB) pdf
Projekt  co
Projekt c.o. (1807kB) pdf
Projekt c.o. (1606kB) pdf
Projekt c.o. (1836kB) pdf
Projekt c.o. (1555kB) pdf
Projekt c.o. (1669kB) pdf
Projekt c.o. (450kB) pdf
Projekt c.o. (193kB) pdf
Projekt c.o. (135kB) pdf

Projekt gazy med.
projekt gazy med. (57kB) pdf
projek gazy med. (744kB) pdf
Projekt gazy med. (932kB) pdf
Projekt gazy med. (1075kB) pdf
Projekt gazy med. (1075kB) pdf
Projekt gazy med. (966kB) pdf

Projekt instalacja elektryczna
Projekt inst. elektr. (207kB) pdf
Projekt inst. elektr. (264kB) pdf
Projekt inst. elektr. (296kB) pdf
Projekt inst. elektr. (406kB) pdf
Projekt inst. elektr. (337kB) pdf
Projekt inst. elktr. (335kB) pdf
Projekt inst. elektr. (239kB) pdf
Projekt inst. elektr. (462kB) pdf
Projekt inst. elektr. (586kB) pdf
Projekt inst. elektr. (504kB) pdf
Projekt inst. elektr. (123kB) pdf
Projekt inst. elekt. (430kB) pdf
Projekt inst. elektr. (362kB) pdf
Projekt inst. elektr. (504kB) pdf
Projekt inst. elektr. (422kB) pdf
Projekt inst. elektr. (362kB) pdf
Projekt inst elektr. (489kB) pdf
Projekt inst. elektr. (136kB) pdf
Projekt inst. elektr. (118kB) pdf
Projekt inst. elektr. (785kB) pdf
Projekt inst elektr. (83kB) pdf
Projekt inst. elektr. (66kB) pdf
Projekt inst. elektr. (80kB) pdf
Projekt inst. elektr. (97kB) pdf
Projekt inst. elektr. (92kB) pdf
Projekt inst elektr. (81kB) pdf
Projekt inst. elektr. (105kB) pdf
Projekt inst. elektr. (86kB) pdf
Projekt inst. elektr. (74kB) pdf
Projekt inst. elektr. (209kB) pdf
Projekt inst. elektr. (185kB) pdf
Projekt inst. elektr. (127kB) pdf
Projekt inst. elektr. (305kB) pdf
Projekt inst. elektr. (427kB) pdf
Projekt inst. elektr. (301kB) pdf
Projekt inst. elektr. (305kB) pdf
Projekt inst. elektr. (307kB) pdf
Projekt inst. elektr. (298kB) pdf
Projekt inst. elektr. (301kB) pdf
Projekt inst. elektr. (304kB) pdf
Projekt inst. elektr. (337kB) pdf
Projekt inst. elektr. (324kB) pdf
Projekt inst. elektr. (61kB) pdf
Projekt inst. elektr. (1078kB) pdf
Projekt inst. elektr. (716kB) pdf
  
Projekt konstrukcja
Projekt konstrukcja (141kB) pdf
Projekt konstrukcja (141kB) pdf
Projekt konstrukcja (149kB) pdf
Projekt konstrukcja (160kB) pdf
Projekt konstrukcja (159kB) pdf
Projekt konstrukcja (135kB) pdf
Projekt konstrukcja (136kB) pdf
Projekt konstrukcja (137kB) pdf
Projekt konstrukcja (139kB) pdf
Projekt konstrukcja (151kB) pdf
Projekt konstrukcja (145kB) pdf
Projekt konstrukcja (151kB) pdf
Projekt konstrukcja (135kB) pdf
Projekt konstrukcja (162kB) pdf
Projekt konstrukcja (81kB) pdf
Projekt konstrukcja (164kB) pdf
Projekt konstrukcja (195kB) pdf
Projekt konstrukcja (192kB) pdf
Projekt konstrukcja (195kB) pdf
Projekt konstrukcyjny (224kB) pdf
Projekt konstrukcja (194kB) pdf
Projekt konstrukcja (22kB) pdf
Projekty wykonawcze
Elewacja
Projekt wyk. (300kB) pdf
Projekt wyk (1990kB) pdf
Projekt wyk. (152kB) pdf
Projekt wyk. (152kB) pdf
Projekt wyk. (1737kB) pdf
Projekt wyk. (152kB) pdf
projekt wyk. (1862kB) pdf
Projekt wyk. (183kB) pdf
Projekt wyk. (1635kB) pdf
Projekt wyk. (15kB) pdf
Etap I
etap I (133kB) pdf
etap I (196kB) pdf
etap I (346kB) pdf
etap I (223kB) pdf
etap I (232kB) pdf
etap I (139kB) pdf
etap I (95kB) pdf
etap I (111kB) pdf
etap I (100kB) pdf
etap I (100kB) pdf
etap I (102kB) pdf
etap I (77kB) pdf
etap I (20kB) pdf
Etap II

etap II (410kB) pdf
etap II (399kB) pdf
etap II (457kB) pdf
etap II (396kB) pdf
etap II (422kB) pdf
etap II (131kB) pdf
etap II (240kB) pdf
etap II (419kB) pdf
etap II (266kB) pdf
etap II (650kB) pdf
etap II (106kB) pdf
etap II (93kB) pdf
ETAP II (115kB) pdf
etap II (97kB) pdf
etap II (104kB) pdf
etap II (102kB) pdf
etap II (474kB) pdf
etap II (88kB) pdf
etap II (21kB) pdf
Etap III
etap III (754kB) pdf
etap III (843kB) pdf
etap III (878kB) pdf
etap III (823kB) pdf
etap III (186kB) pdf
etap III (466kB) pdf
etap III (386kB) pdf
etap III (123kB) pdf
etap III (97kB) pdf
etap III (128kB) pdf
etap III (118kB) pdf
etap III (139kB) pdf
etap III (118kB) pdf
etap III (343kB) pdf
etap III (100kB) pdf
etap III (21kB) pdf
Etap IV
etap IV (659kB) pdf
etap IV (117kB) pdf
etap IV (889kB) pdf
etap IV (323kB) pdf
etap IV (120kB) pdf
etap IV (104kB) pdf
etap IV (285kB) pdf
etap IV (106kB) pdf
etap IV (106kB) pdf
etap IV (103kB) pdf
etap IV (138kB) pdf
etap III (103kB) pdf
etap IV (98kB) pdf
etap IV (98kB) pdf
etap IV (88kB) pdf
etap IV (21kB) pdf
Etap V
etap V (683kB) pdf
etap V (590kB) pdf
etap V (633kB) pdf
etap V (177kB) pdf
etap V (100kB) pdf
etap V (195kB) pdf
etap V (155kB) pdf
etap V (130kB) pdf
etap V (99kB) pdf
etap V (97kB) pdf
etap V (115kB) pdf
etap V (97kB) pdf
etap V (103kB) pdf
etap V (84kB) pdf
etap V (21kB) pdf
Załącznik nr 2 Przedmiary robót
Kosztorys nakładczy
kosztorys (77kB) pdf
kosztorys (58kB) pdf
kosztorys (107kB) pdf
kosztory (634kB) pdf
kosztorys (57kB) pdf
Kosztorys (694kB) pdf
kosztorys (2155kB) word
kosztorys (274kB) excel
Załącznik nr 3  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
specyfikacje (660kB) pdf
specyfikacje (227kB) pdf
specyfikacje (189kB) pdf
specyfikacje (214kB) pdf
Specyfikacje (410kB) pdf
Specyfikacje (256kB) pdf
 
Załącznik nr 4
formularz ofertowy (42kB) word

 Załącznik  nr 5
Wykaz zrealizowanych robót budowlanych (30kB) word
Załącznik nr 6
Wykaz osób, którym dysponuje lub bedzie dysponował Wykonawca (31kB) word
Załącznik nr 7
Projekt umowy (214kB) word
Załącznik nr 8
Oświadczenie Wykonawcy (27kB) word
Tuchola 22.05.2009
Wezwanie do przyłaczenia do protestów
wezwanie (26kB) word
kopia protestu (72kB) word
kopia protestu (1432kB) word
Tuchola26.05.2009
Odpowiedź na pytania
odpowiedź na pytanie (26kB) word
Wyjaśnienie Zamawiającego
wyjaśnienie zamawiającego (24kB) word
kosztorys nakładczy, element zagospodarowania terenu (drenaż) (77kB) pdf
Tuchola 29.05.2009
Rozstrzygniecie protestów
rozstrzygnięcie protestu (32kB) word
rozstrzygnięcie protestu (71kB) word
odpowiedź na pytania
odpowiedź na pytania (36kB) word
Tuchola 01.06.2009
Modyfikacja SIWZ
modyfikacja SIWZ (23kB) word
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (29kB) word
Tuchola 04.06.2009
Odpowiedź na pytania
odpowiedź na pytania (53kB) word
odpowiedź na pytania (28kB) word
odpowiedź na pytania (29kB) word

odpowiedź na pytanie (25kB) word
Tuchola   05.06.2009
Odpowiedź na pytania
odpowiedź na pytania (26kB) word
odpowiedź na pytania (37kB) word
tlen + podtlenek azotu, panel rezerwowy (246kB) pdf
tlen + podtlenek azotu tablica red. (368kB) pdf
próżnia (235kB) pdf
powietrze (391kB) jpg      powietrze (296kB) jpg
rys. nr 4 (886kB) pdf

metryczka


Opublikował: Renata Remus (15 maja 2009, 20:03:34)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (24 czerwca 2009, 14:42:25)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3502