zamówienie na:

dostawa oleju opałowego lekkiego Ekotermplus

zamawiający: Dom Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art 11 ust 8 ustawy
termin składania ofert: 23 czerwca 2009  10:00
wynik postępowania: Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej  




Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej
Wysoka 16 , 89-502 Raciąż
e-mail: dps.wysoka@wp.pl
www.bippowiat.tuchola.pl

Wysoka, dnia 23 czerwca 2009 roku
              
    Na podstawie art. 92 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawy oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS ”, Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę wykonawcy:
Firma „TANK”  Sp. J
W.Konczalski, M.Konczalski
ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń

W przedmiotowym postępowaniu ww. wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę. 

Przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono 4 oferty przez następujących wykonawców:

Nr 1                
MORFEUSZ” – Technika Grzewcza Sp. z o.o.
ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski
Nr 2    Przedsiębiorstwo – Handlowo – Usługowe „PETROMOT”
ul. Konińska 45, 62-560 Skulsk
Nr 3 CNT – Spółka z o.o
ul. 21 stycznia 1, 89-200 Szubin
Nr 4    Firma „TANK”  Sp. J W.Konczalski, M.Konczalski
ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonano na podstawie następującego kryterium: cena – 100%

Numer oferty    Przyznane punkty w kryterium cena    Łączna liczba punktów
      Nr 1                                          99,80                                 99,80
      Nr 2                                          99,95                                 99,95
      Nr 3                                          97,99                                 97,99
      Nr 4                                        100,00                               100,00




                                            
Zamawiający:
 
Dom Pomocy Społecznej w Wysokiej
89-500 Raciąż,
tel /fax 052 5592353
e-mail: dps.wysoka@wp.pl
www.bippowiat.tuchola.pl
 
 Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655oraz z 2008 r. Nr.171 poz.1058 z póź. zm. )
 
 
dostawa oleju opałowego lekkiego
 
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 23.12.21.00-9
 
Przedmiotem zamówienia jest lekki olej opałowy EKOTERM PLUS Opis przedmiotu zamówienia:
     Dostawy okresowo powtarzające się według potrzeb zamawiającego
      w   ilości około 35000 litrów w trakcie obowiązywania umowy.
      Jednorazowa ilość tankowania – około 4000 litrów.
     3.    Termin wykonania zamówienia:
       - dostawy okresowo powtarzające się do 31 maja 2010 r.
 
Specyfikacja jest zamieszczona na stronie www.bippowiat.tuchola.pl
 
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)      Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy.
2)      Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
3)      Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z Art.32 ust.1 pkt 4, art.33  ust.1 i 4 art.36 i art.37 w związku z art.30 ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.
-          Prawo energetyczne (Dz. U z 2003 r. Nr.153, poz.1504 i Nr 203, poz.1966 oraz
z 2004 r. Nr.29, poz.257, Nr 34, poz. 293, Nr 91,  poz. 875, Nr 96, poz. 959 i
Nr 137, poz.1808 )
1)      Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia lub dokumenty:
1)   Wypełniony formularz oferty;
2)   Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy;
3)   W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
                  a.               Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
                  b.               Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy zakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Oferty należy składać u Zamawiającego w dziale kadr. 
 
Termin składania ofert upływa dnia 23.06.2009 r. o godz.10:00.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest:
Kazimierz Bucholc – kierownik zaopatrzenia DPS Wysoka.
 
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.06.2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego w dziale kadr.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- Cena                                                         - 100 %
 
 
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.
 
  
 
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronie portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl dn. 12-06-2009 
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (125kB) word
Formularz ofertowy (53kB) word
Oświadczenie (37kB) word
Projekt umowy (41kB) word

metryczka


Opublikował: Estera Gwizdała (12 czerwca 2009, 13:43:46)

Ostatnia zmiana: Estera Gwizdała (29 czerwca 2009, 08:54:34)
Zmieniono: Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1542