zamówienie na:

Dostawę sprzętu jednorazowego użytku

zamawiający: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: N ZOZXII/2/2010
wartość: ponizej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp
termin składania ofert: 4 lutego 2010  11:00
wynik postępowania: ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej 





                                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
                                          Tuchola, dnia  27.01.2010 r.

                        OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

             o wartości poniżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie 
                                art. 11  ust 8   ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  tel./fax. : 052 336 05 07

ogłasza przetarg nieograniczony na :

”Dostawa  sprzętu jednorazowego użytku”
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl .
 
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
1       Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, zamówienie składa się z 2 pakietów.
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wraz z oferta próbek do każdego asortymentu po jednym najmniejszym opakowaniu/sztuce.
 
  Kod CPV     33.14.13.10 – strzykawki
                      33.14.13.29 -  igły do diagnostyki
 
II.   Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
          12 miesięcy od podpisania umowy
      Miejsce realizacji zamówienia:  przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby
      Zamawiającego  -  Szpital Tucholski Sp. z o.o.  ul Nowodworskiego 14-18,  89-500
     Tuchola  i Szpital  Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewska 23 , 87-140 Chełmża do godziny  
     11 :00.  Zamawiany asortyment będzie dostarczany  do zamawiających Szpitali partiami
      po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym – faksowym w terminie 3 dni od daty
      zamówienia a także w ten sposób fakturowany
III.  Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, wynikające z art. 22 ust 1 ustawy, dotyczące :
1.                  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.                  posiadania  wiedzę i doświadczenie,
3.                  dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4.                  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5.                  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg  formuły spełnia - nie spełnia.
 
IV.   Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:
1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy – Oryginał lub kserokopia potwierdzona „za zgodność” wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców       składający ofertę wspólną.
2.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i art. 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
                        W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik
           3.  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 8. 2. jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty.
                         W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.                  Podpisany i wypełniony formularz ofertowy - załącznik  2.
2.                   Podpisany i wypełniony formularz cenowy  - załącznik nr  5,6  (Pakiet nr 1,2 )
         W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
       3.     Wypełniony i podpisany  wykaz wykonanych dostaw  -   załącznik nr 3
                       W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4.      Wypełnione i podpisane oświadczenie – załącznik nr 1, jeżeli Wykonawca zamierza   wykonywać   zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełniony i podpisany  załącznik do oświadczenia nr 1 a
         W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz oferty, jedno o świadczenie, jedne warunki graniczne.
 5.   Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu:
       1)  Na oferowany sprzęt wymagamy świadectwa dopuszczenia  do obrotu i
            stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o
            wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z
            dnia 30 kwietnia 2004 r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego
             przeznaczenia Dz. U. Nr 100 poz. 1027, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie
             wymagań  zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U
            Nr 251, poz. 2514.
2)      Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być
      przedstawione w formie ryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem
      kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład
      oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania
      Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub
      dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy
            bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z
           oryginałem.           
              W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo.
2)      Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego,  co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
            Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów oświadczeniem Wykonawcy.
UWAGA:
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 9.1. składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem kraju, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII.  Zamawiający   przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których
        mowa w art. 67 ust. 1 pkt .7 Prawa zamówień publicznych.


VIII. Zamawiający   nie wymaga   wniesienia  wadium.       

IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
        Renata Remus
        w godz. 8:00 – 15:00 tel./fax.  (052)  33 60 507

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
     Cena  100 %


XI.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego 
w  Sekretariacie pokój nr 1, w terminie  do  dnia   04.02.2010 r. do godz. 11.00.  
Otwarcie ofert nastąpi dnia   04.02.2010 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego

XII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

XV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
      przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

XVI. Forma porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców
         Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron
         przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 07
.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu   27.01.2010 roku
       pod  numerem    23856    -2010
 
 
SIWZ (176kB) word
zał nr 1 oświadczenie (42kB) word
zał 1a wykaz podwykonawców (28kB) word
zał. nr 2 formularz ofertowy (34kB) word
zał. nr 3 wykaz wykonanych dostaw (39kB) word
zał. nr 4 projekt umowy (70kB) word
zał. nr 5 Pakiet nr 1 (79kB) word
zał. nr 6 Pakiet nr 2 (31kB) word

odpowiedź na pytania (21kB) word
odpowiedź na pytania (25kB) word
odpowiedź na pytanie (21kB) word

ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (37kB) word

metryczka


Opublikował: Renata Remus (27 stycznia 2010, 11:48:16)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (5 lutego 2010, 12:03:25)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1140