zamówienie na:

Dostawa leków

zamawiający: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: N ZOZ XII/3/201
wartość: powyżej kwot określonych w art 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 14 kwietnia 2010  11:00
wynik postępowania: ogłoszenie o wyborze oferty jakorzystniejszej  





                                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
                                           Tuchola, dnia   04.03.2010 r.

                                  OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości  powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  tel./fax. : 052 336 05 07

ogłasza przetarg nieograniczony na :

”Dostawa   leków”

• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w  DUUE (TED): www.bippowiat.tuchola.pl .
 
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
 Przedmiotem zamówienia jest :  „Dostawa  leków” 
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
                                                 33-60-00-00-6 produkty farmaceutyczne
Przedmiotem zamówienia jest : „dostawa  leków”  - przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 pakietów.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione zostały w załączniku nr  5, 21 do SIWZ  - formularze cenowe (Pakiety nr 1 do nr 17 )
Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania  na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 ze zm.)
Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w podziale na :
- pakiet 1  - leki
- pakiet 2  - leki
- pakiet 3  - leki
- pakiet 4  - leki
- pakiet 5  - leki
- pakiet 6  - leki
- pakiet 7  - leki
- pakiet 8  - leki
- pakiet 9  - leki
- pakiet 10  - leki
- pakiet 11  - leki
- pakiet 12  - leki
- pakiet 13  - leki
- pakiet 14  - leki
- pakiet 15  - leki
- pakiet 16  - leki
- pakiet 17  - leki
                         
II.   Termin realizacji przedmiotu zamówienia:  12 miesięcy od podpisania umowy.
Miejsce realizacji zamówienia:  przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do
  godziny 10 :00 do siedziby   Zamawiającego:
 -  Szpital Tucholski Sp. z o.o.  ul Nowodworskiego 14-18,  89-500 Tuchola  
 -  Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewska 23 , 87-140 Chełmża
Zamawiany asortyment będzie dostarczany  do zamawiających Szpitali partiami po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym – faksowym w terminie 3 dni od daty zamówienia, a także w ten sposób  fakturowany (wg zamówień z poszczególnych oddziałów).
 
III.             Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki :
8.1.            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
8.2.            posiadania  wiedzę i doświadczenie,
8.3.            dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
8.4.            sytuacji ekonomicznej i finansowej.
8.5.            Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1   Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów 
Na potwierdzenie uprawnień Wykonawca wykaże, że posiada Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego, na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zezwolenie na obrót lekami psychotropowymi i narkotykami – dołączyć do oferty  
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży, wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Na potwierdzeni sytuacji ekonomicznej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej    wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać stały dostęp do środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty-  informację załączyć do oferty.
IV.              Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:
a)                  koncesja, zezwolenie lub licencja,
b)                  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
                        W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z
                        Wykonawców       składający ofertę wspólną.
c)        Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i art. 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
                        W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik
         d)        Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
                     potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
                    zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
                     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych
                    decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
                    przed upływem terminu składania ofert. 
         e)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
                   lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że
                   Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne  i
                   społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie
                   odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
                   wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż
                    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
          f)  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 8. 2. jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty.
                      W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik   
          g)   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
                 24 ust. 1   pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
                  upływem terminu składania ofert.
h)      Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24  ust. 1  pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
i)   wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
     wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku
     wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
     składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,
     przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
     potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
j) Aktualną informację banku o wysokości posiadanych środków finansowych lub
    zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty.
 
 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) Podpisany i wypełniony formularz ofertowy - załącznik  2.
       b) Podpisany i wypełniony formularz cenowy  - załącznik nr  5…. 21 
          (Pakiet nr 1…..17)
           W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
        c)  Wypełniony i podpisany  wykaz wykonanych dostaw  -   załącznik nr 3
             W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
 d) Wypełnione i podpisane oświadczenie – załącznik nr 1, jeżeli Wykonawca zamierza
     wykonywać   zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełniony i
     podpisany  załącznik do oświadczenia nr 1 a
W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz oferty, jedno oświadczenie, jedne warunki graniczne.
         e)  Dowód wniesienia wadium.
        f) Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być
            przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem
            kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład
            oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania   
           Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub
           dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy
            bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z
            oryginałem.      
            W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo.
g)      Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez    
        Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości
        Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić
         jej prawdziwości.
                  Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej
               dokumentów oświadczeniem Wykonawcy.
UWAGA:
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 9.1. składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem kraju, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII.  Zamawiający   przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których
        mowa w art. 67 ust. 1 Pkt .7 Prawa zamówień publicznych.


VIII. Zamawiający   wymaga   wniesienia  wadium.       
Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości dla poszczególnych pakietów jak określono niżej :
- pakiet 1  -  6.200,-
- pakiet 2 -      120,-
- pakiet 3 -      500,-
- pakiet 4 -      900,-
- pakiet 5 -      250,-
- pakiet 6 -        90,-
- pakiet 7-        100,-
- pakiet 8 -         20,-
- pakiet 9 -       650,-
- pakiet 10 -       25,-
- pakiet 11 -       90,-
- pakiet 12 -       40,-
- pakiet 13 -     400,-
- pakiet 14 -      40,-
- pakiet 15 -     390,-
- pakiet 16 -  1.100,-
- pakiet 17  -    300,-

IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
        Renata Remus
        w godz. 8:00 – 15:00 tel./fax.  (052)  33 60 507

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
     Cena  100 %


XI.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  w  Sekretariacie pokój nr 1, w terminie  do  dnia     14.04.2010r. do godz. 11.00.  
Otwarcie ofert nastąpi dnia  14.04.2010r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego

XII. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.

XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

XV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
      przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

XVI. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
         Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron
         przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 07
.
XVII.  Ogłoszenie przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
           w dniu 04.03.2010 r.
  Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w dniu   09.03.2010 r
-   na stronie internetowej Zamawiającego www.bippowiat.tuchola.pl
-   na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego,
 
SIWZ (210kB) word
oświadczenie załącznik nr 1 (42kB) word
Wykaz podwykonawców załącznik nr 1 a (29kB) word
Formularz ofertowy zał nr 2 (56kB) word
wykaz dostaw załącznik nr 3 (40kB) word
projekt umowy załacznik nr 4 (81kB) word
Pakiet nr 1 załacznik nr 5 (62kB) excel
Pakiet nr 2 załącznik nr 6 (37kB) word
Pakiet nr 3 załącznik nr 7 (37kB) word
Pakiet nr 4 załącznik nr 8 (55kB) word
Pakiet nr 5 załacznik nr 9 (26kB) word
Pakiet nr 6 załącznik nr 10 (33kB) word
Pakiet nr 7 załącznik 11 (35kB) word
Pakiet nr 8 załacznik nr 12 (28kB) word
Pakiet nr 9 załacznik nr 13 (28kB) word
Pakiet nr 10 załacznik nr 14 (26kB) word
Pakiet nr 11 załacznik nr 15 (28kB) word
Pakiet nr 12 załacznik nr 16 (29kB) word
Pakiet nr 13 załacznik nr 17 (46kB) word
Pakiet nr 14 załącznik nr 18 (33kB) word
Pakiet nr 15 załacznik nr 19 (37kB) word
Pakiet 16 załącznik nr 20 (76kB) word
Pakiet nr 17 załącznik nr 21 (51kB) word

odpowiedź na pytania (36kB) word
odpowiedź na pytania (34kB) word
odpowiedź na pytania (21kB) word
odpowiedź na pytania (33kB) word
odpowiedź na pytania (21kB) word

odpowiedź na pytania (68kB) word

odpowiedź na pytania (23kB) word

ogłoszenie o wyborze oferty jakorzystniejszej (126kB) word

metryczka


Opublikował: Renata Remus (9 marca 2010, 10:43:48)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (23 kwietnia 2010, 14:34:06)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze oferty jakorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1561