zamówienie na:

Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn wraz z kanalizacją deszczową (I etap)

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-9/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 8 kwietnia 2010  12:30
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 2 oferty: (1) firmy POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89-600 Chojnice - oferta otrzymała 85,94 punkta; (2) firmy DEKPOL Sp. z o.o., ul. Gajowa 31, 83-251 Pinczyn - oferta otrzymała 100,00 punkta. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 2 złożoną przez firmę DEKPOL Sp. z o.o., ul. Gajowa 31, 83-251 Pinczyn, oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 3 071 651,67 zł (brutto).  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
 


 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_9_2010 (582kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-9/2010 do dnia 07.05.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn wraz z kanalizacją deszczową (I etap)
 
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 –9/2010
 
Kod CPV:       

45.23.31.20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie nawierzchni różnych
45.23.24.10 – 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
 
Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane         
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_9_2010 (1385kB) word

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODPOWIEDZI_ZDP3450_2_2010 (631kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1026C (ul. Dworcowa) w miejscowości Cekcyn wraz z kanalizacją deszczową.

ZAKRES ROBÓT:
a)    poszerzenie jezdni do 6,0 m,
b)    wykonanie nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej,
c)     budowa zatok autobusowych,
d)    przebudowa i budowa chodników,
e)    budowa ciągu – pieszo rowerowego,
f)     budowa elementów spowolnienia ruchu,
g)    wykonanie odwodnienia powierzchniowego,
h)    urządzanie terenów zieleni,
i)     wykonanie kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  Z dokumentacją techniczną można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego.

PARAMETRY TECHNICZNE ODCINKA DROGI 1026C PO PRZEBUDOWIE:
a)    kategoria drogi: powiatowa;
b)    klasa techniczna: L;
c)     kategoria ruchu: KR-3;
d)    przekrój drogi: 1x2 (1 jezdnia/2pasy ruchu);
e)    długość odcinka: 860 m;
f)     km początku 0+000 (początek opracowania), km końca 0+860;
g)    szerokość chodnika: 1,5 – 2,0 m;
h)    szerokość pasa ruchu: 3,0 m;
i)      szerokość jezdni: 6,0 m;
j)     ciąg pieszo – rowerowy: 3,0 m;
k)     2 zatoki autobusowe o szer.: 3,0 m;
l)      odwodnienie: powierzchniowe i przy pomocy kanalizacji deszczowej;
m)   elementy spowalniające ruch: wyniesieni przejścia dla pieszych, azyl na przejściu dla pieszych, załamanie kanałów ruchu, oznakowanie pionowe i poziome.
Przedmiot zamówienia stanowi część większej inwestycji.

PROJEKT BUDOWLANY:

DOK_1_ZDP3450_9_2010 (1255kB) pdf DOK_2_ZDP3450_9_2010 (523kB) pdf

DOK_3_ZDP3450_9_2010 (1284kB) pdf DOK_4_ZDP3450_9_2010 (1465kB) pdf

DOK_5_ZDP3450_9_2010 (1270kB) pdf DOK_6_ZDP3450_9_2010 (78kB) pdf

DOK_7_ZDP3450_9_2010 (247kB) pdf DOK_8_ZDP3450_9_2010 (46kB) pdf

DOK_9_ZDP3450_9_2010 (340kB) pdf DOK_10_ZDP3450_9_2010 (583kB) pdf

DOK_11_ZDP3450_9_2010 (729kB) pdf DOK_12_ZDP3450_9_2010 (102kB) pdf

PROJEKT WYKONAWCZY:

DOK_13_ZDP3450_9_2010 (139kB) pdf DOK_14_ZDP3450_9_2010 (1151kB) pdf

DOK_15_ZDP3450_9_2010 (237kB) pdf DOK_16_ZDP3450_9_2010 (142kB) pdf

DOK_17_ZDP3450_9_2010 (30kB) pdf DOK_18_ZDP3450_9_2010 (49kB) pdf

DOK_19_ZDP3450_9_2010 (307kB) pdf DOK_20_ZDP3450_9_2010 (42kB) pdf

DOK_21_ZDP3450_9_2010 (158kB) pdf DOK_22_ZDP3450_9_2010 (903kB) pdf

DOK_23_ZDP3450_9_2010 (84kB) pdf DOK_24_ZDP3450_9_2010 (101kB) pdf

DOK_25_ZDP3450_9_2010 (75kB) pdf DOK_26_ZDP3450_9_2010 (77kB) pdf

DOK_27_ZDP3450_9_2010 (130kB) pdf DOK_28_ZDP3450_9_2010 (76kB) pdf

DOK_29_ZDP3450_9_2010 (110kB) pdf DOK_30_ZDP3450_9_2010 (102kB) pdf

DOK_31_ZDP3450_9_2010 (247kB) pdf DOK_32_ZDP3450_9_2010 (46kB) pdf

SST:

DOK_33_ZDP3450_9_2010 (41kB) pdf DOK_34_ZDP3450_9_3010 (140kB) pdf

DOK_35_ZDP3450_9_2010 (141kB) pdf DOK_36_ZDP3450_9_2010 (84kB) pdf

DOK_37_ZDP3450_9_2010 (31kB) pdf DOK_38_ZDP3450_9_2010 (365kB) pdf

DOK_39_ZDP3450_9_2010 (99kB) pdf DOK_40_ZDP3450_9_2010 (118kB) pdf

DOK_41_ZDP3450_9_2010 (157kB) pdf DOK_42_ZDP3450_9_2010 (65kB) pdf

DOK_43_ZDP3450_9_2010 (335kB) pdf

Inwestycja jest objęta nadzorem archeologicznym. Zamawiający zapewni nadzór archeologiczny we własnym zakresie.
Po zakończeniu robót, Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy w zakresie: usuwania gruzu i śmieci, nadania właściwych spadków skarpom oraz przywrócenia do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z Zamawiającym urządzeń zabezpieczających i oznakowania.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.


OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podstawowe obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn o długości 860 m, który został wyodrębniony z większego zadania. Zamawiający posiada dokumentację techniczną na przebudowę odcinka drogi 1026C w miejscowości Cekcyn o długości 1163,39 m i przewiduje dokończenie planowanej inwestycji zgodnie z zakresem przewidzianym w opracowaniu.

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH:
Inwestycja ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego. 
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
 
 
Termin realizacji zamówienia do: 30.09.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w branży drogowej, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich  rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia).
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą co najmniej 1 kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).
e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2)    Wiedza i doświadczenie: wykazu min. 2 robót budowlanych w branży drogowej,
w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone;
3)    Potencjał kadrowy: wykazu obejmującego kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)     II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Harmonogram: harmonogramu rzeczowo – finansowego ujmującego rozkład kosztów w czasie realizacji inwestycji (formularz Zamawiającego);
2)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:


             Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn
wraz z kanalizacją deszczową (I etap)
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 08.04.2010 roku o godz. 12.30.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 08.04.2010 roku o godz. 12.45 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie podstawowe obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn o długości 860 m, który został wyodrębniony z większego zadania. Zamawiający posiada dokumentację techniczną na przebudowę odcinka drogi 1026C w miejscowości Cekcyn o długości 1163,39 m i przewiduje dokończenie planowanej inwestycji zgodnie z zakresem przewidzianym w opracowaniu.
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 24.03.2010 r. pod nr 65579 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 24.03.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 24.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (24 marca 2010, 19:43:53)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (14 kwietnia 2010, 13:36:16)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2541