zamówienie na:

Przebudowę dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-11/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 8 kwietnia 2010  13:30
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 4 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl 
strona: www.bippowiat.tuchola.pl


 
 ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Przebudowa  dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)
 
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 11/2010
 
Kod CPV:       

45.23.31.20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie nawierzchni różnych
45.23.24.10 – 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
 
Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane         
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_11_2010 (1387kB) word

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODPOWIEDZI_ZDP3450_11_2010 (626kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1003C (ul. Wczasowa i Kasztelańska), odcinka drogi powiatowej nr 1009C (ul. Lipowa) oraz budowę ronda w miejscowości Raciąż wraz z kanalizacją deszczową.

ZAKRES ROBÓT:
a) poszerzenie jezdni do 6,0 m,
b) wykonanie nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej wraz z ułożeniem geosiatki,
c) profilowanie istniejącej nawierzchni,
d) budowa ronda na skrzyżowaniu drogi 1003C i 1009C,
e) przebudowa pętli autobusowej,
f) korekta łuków na skrzyżowaniach,
g) przebudowa i budowa chodników,
h) regulacja zjazdów,
i) budowa elementów spowolnienia ruchu,
j) regulacja urządzeń obcych w pasie drogowym,
k) wykonanie odwodnienia powierzchniowego,
l) wykonanie kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  Z dokumentacją techniczną można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego.


PARAMETRY TECHNICZNE ODCINKA DROGI 1003C I 1009C PO PRZEBUDOWIE:
a) kategoria drogi: powiatowa;
b) klasa techniczna: L;
c) kategoria ruchu: KR-3;
d) przekrój drogi: 1x2 (1 jezdnia/2pasy ruchu);
e) długość odcinka: 906 m;
f) km początku 0+000 (początek opracowania), km końca 0+970;
g) szerokość chodnika: 2,0 m;
h) szerokość pasa ruchu: 3,0 m;
i) szerokość jezdni: 6,0 m;
j) ciąg pieszo – rowerowy: 3,5 m;
k) odwodnienie powierzchniowe, dodatkowo zaprojektowano 34 m przykrawężnikowego ścieku ulicznego;
l) kanalizacja deszczowa;
m) elementy spowalniające ruch: wyniesieni przejścia dla pieszych, azyl na przejściu dla pieszych, załamanie kanałów ruchu, oznakowanie pionowe i poziome.
Przedmiot zamówienia stanowi część większej inwestycji.
Inwestycja jest objęta nadzorem archeologicznym. Zamawiający zapewni nadzór archeologiczny we własnym zakresie.
Po zakończeniu robót, Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy w zakresie: usuwania gruzu i śmieci, nadania właściwych spadków skarpom oraz przywrócenia do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z Zamawiającym urządzeń zabezpieczających i oznakowania.

DOKUMENTACJA TECHNICZNA I SST:

DOK_1_ZDP3450_11_2010 (1568kB) pdf DOK_2_ZDP3450_11_2010 (1268kB) pdf

DOK_3_ZDP3450_11_2010 (1394kB) pdf DOK_4_ZDP3450_11_2010 (321kB) pdf

DOK_5_ZDP3450_11_2010 (280kB) pdf DOK_6_ZDP3450_11_2010 (598kB) pdf

DOK_7_ZDP3450_11_2010 (61kB) pdf DOK_8_ZDP3450_11_2010 (243kB) jpg

DOK_9_ZDP3450_11_2010 (247kB) pdf DOK_10_ZDP3450_11_2010 (3963kB) word

DOK_11_ZDP3450_11_2010 (2374kB) pdf DOK_12_ZDP3450_11_2010 (987kB) pdf

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podstawowe obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1003C (ul. Wczasowa i Kasztelańska) i 1009C (ul. Lipowa) wraz z budową ronda w miejscowości Raciąż o długości 906 m, który został wyodrębniony z większego zadania. Zamawiający posiada dokumentację techniczną na przebudowę dróg powiatowych w Raciążu obejmujący swym zakresem dłuższy odcinek ul. Wczasowej. Łączna długość odcinków przewidzianych do przebudowy wynosi 2088,50 m. Przewiduje się dokończenie planowanej inwestycji zgodnie z zakresem przewidzianym w opracowaniu.
W przypadku wystąpienia sprzyjających okoliczności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, Wykonawcy wyłonionemu w niniejszej procedurze przetargowej.

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH:
Inwestycja ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego. 
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
 
Termin realizacji zamówienia do: 30.07.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w branży drogowej, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich  rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia).
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą co najmniej 1 kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).
e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2)    Wiedza i doświadczenie: wykazu min. 2 robót budowlanych w branży drogowej,
w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone;
3)    Potencjał kadrowy: wykazu obejmującego kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Harmonogram: harmonogramu rzeczowo – finansowego ujmującego rozkład kosztów w czasie realizacji inwestycji (formularz Zamawiającego);
2)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:

            Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Przebudowa  dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 08.04.2010 roku o godz. 13.30.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 08.04.2010 roku o godz. 13.45 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 24.03.2010 r. pod nr  65603 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 24.03.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 24.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (24 marca 2010, 22:51:14)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (8 kwietnia 2010, 17:19:23)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1763