zamówienie na:

Nadzór inwestorski

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-13/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 12 kwietnia 2010  13:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ I wpłynęły 3 oferty, na CZĘŚĆ II - 3 oferty, na CZĘŚĆ III - 4 oferty, na CZĘŚĆ IV - 3 oferty. Kryterium - cena 100% dla wszystkich cześci. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego dla CZĘŚCI I wybrano OFERTĘ NR 4 złożoną przez firmę Handel, Usługi Projektowe i Ogólnobudowlane HANDROG, Halina Ryl oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 11 468,00 zł (brutto). Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego dla CZĘŚCI II wybrano OFERTĘ NR 4 złożoną przez firmę Handel, Usługi Projektowe i Ogólnobudowlane HANDROG, Halina Ryl oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 23 999,84 zł (brutto). Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego dla CZĘŚCI III wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez firmę AMM - DROGI Projektowanie i nadzór, Andrzej Marchlewicz oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 14 640,00 zł (brutto). Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego dla CZĘŚCI IV wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez firmę AMM - DROGI Projektowanie i nadzór, Andrzej Marchlewicz oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 15 860,00 zł (brutto). 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl


 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_13_2010 (616kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-13/2010 do dnia 11.05.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Nadzór inwestorski
 
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 13/2010
 
Kod CPV:                 71.24.70.00 – 1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
 
Rodzaj zamówienia:  USŁUGI.          
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_ZDP3450_13_2010 (1353kB) word


PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODP_ZDP3450_13_2010 (619kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Zamawiającego posiadających dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego, zgodnie z poniższym wykazem:

CZEŚĆ I – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1017C w miejscowości Śliwice
(I etap):
1) Nadzór inwestorski pełniony dla inwestycji: przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1017C w miejscowości Śliwice (I etap). Dokumentacja techniczna dostępna na stronie www.bippowiat.tuchola.pl w zakładce Zamówienia publiczne, postępowanie nr ZDP3450-8/2010. Wykonawcy są zobowiązani do zapoznania się z zakresem robót budowlanych.
2) Termin realizacji nadzoru inwestorskiego – 30.07.2010 r., z zastrzeżeniem, że jest on uzależniony od trwania i zakończenia robót budowlanych.
3) Wymaga się, aby Wykonawca posiadał, co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.

CZEŚĆ II – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn wraz
z kanalizacją deszczową (I etap):
1) Nadzór inwestorski pełniony dla inwestycji: przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1026C w miejscowości Cekcyn wraz z kanalizacją deszczową (I etap). Dokumentacja techniczna dostępna na stronie www.bippowiat.tuchola.pl w zakładce Zamówienia publiczne, postępowanie nr ZDP3450-9/2010. Wykonawcy są zobowiązani do zapoznania się z zakresem robót budowlanych. Inwestycja jest objęta nadzorem archeologicznym.
2) Termin realizacji nadzoru inwestorskiego – 30.09.2010 r., z zastrzeżeniem, że jest on uzależniony od trwania i zakończenia robót budowlanych.
3) Wymaga się, aby Wykonawca posiadał, co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.

CZEŚĆ III – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1010C w miejscowości Żalno
(I etap):
1) Nadzór inwestorski pełniony dla inwestycji: przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1010C w miejscowości Żalno (I etap). Dokumentacja techniczna dostępna na stronie www.bippowiat.tuchola.pl w zakładce Zamówienia publiczne, postępowanie nr ZDP3450-10/2010. Wykonawcy są zobowiązani do zapoznania się z zakresem robót budowlanych.
2) Termin realizacji nadzoru inwestorskiego – 30.07.2010 r., z zastrzeżeniem, że jest on uzależniony od trwania i zakończenia robót budowlanych.
3) Wymaga się, aby Wykonawca posiadał, co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.

CZEŚĆ IV – Przebudowa dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż
(I etap):
1) Nadzór inwestorski pełniony dla inwestycji: przebudowa dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap). Dokumentacja techniczna dostępna na stronie www.bippowiat.tuchola.pl w zakładce Zamówienia publiczne, postępowanie nr ZDP3450-11/2010. Wykonawcy są zobowiązani do zapoznania się z zakresem robót budowlanych. Inwestycja jest objęta nadzorem archeologicznym.
2) Termin realizacji nadzoru inwestorskiego – 30.07.2010 r., z zastrzeżeniem, że jest on uzależniony od trwania i zakończenia robót budowlanych.
3) Wymaga się, aby Wykonawca posiadał, co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.

Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających.  
 
 
Termin realizacji zamówienia do:               
CZĘŚĆ I:          30.07.2010 r.
CZĘŚĆ II:        30.09.2010 r.
CZĘŚĆ III:      30.07.2010 r.
CZĘŚĆ IV:       30.07.2010 r.
 
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże pełnienie, co najmniej 2 nadzorów inwestorskich inwestycji drogowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że nadzory zostały wykonane należycie.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie lub dysponowanie osobą posiadającą, co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.
e) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1) I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2) Wiedza i doświadczenie: wykazu pełnionych, co najmniej 2 nadzorów inwestorskich inwestycji drogowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że nadzory zostały wykonane należycie;
3) Potencjał kadrowy: wykazu obejmującego osobę posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, w specjalności drogowej lub innej, uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1) Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100% dla każdej części zamówienia.
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:


            Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów dla każdej części zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
          ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Nadzór inwestorski
 
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 12.04.2010 roku o godz. 13.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 12.04.2010 roku o godz. 13.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 02.04.2010 r. pod nr  76229 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 02.04.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 02.04.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (2 kwietnia 2010, 18:28:04)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (21 kwietnia 2010, 12:49:22)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2301