zamówienie na:

Usługi remontowe na drodze powiatowej nr 1005C, ul. Świecka w Śliwicach

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-22/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 15 września 2010  10:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_22_2010 (788kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-22/2010 do dnia 14.09.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Usługi remontowe na drodze powiatowej nr 1005C, ul. Świecka w Śliwicach
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 22/2010
                                                    
Kod CPV:        71.31.50.00 – 9 Usługi budowlane
                     45.23.31.41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
                     45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
 
Rodzaj zamówienia:  usługi
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_ZDP3450_22_2010 (1316kB) word

UWAGA! Zmiana w przedmiarze i kosztorysie ofertowym - przestawienie słupów energetrycznych zostało usunięte z zakresu prac i nie należy go wyceniać:

PRZEDMIAR_ZDP3450_22_2010 (69kB) pdf

KOSZTORYS_OFERTOWY_ZDP3450_22_2010 (62kB) pdf


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług remontowych na drodze powiatowej nr 1005C, ul. Świecka w Śliwicach.

ZAKRES PRAC:
1.     droga powiatowa nr 1005C ,
2.     długość odcinka – 0,37 km (ul. Świecka, od skrzyżowania z drogą 1017C w kierunku Śliwiczek),
3.     teren zabudowany,
4.     Rodzaj robót: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, regulacja pionowa studzienek, ustawienie krawężników, wykonanie zjazdów z kostki betonowej, korytowanie, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej oraz podbudowy, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej.

Szczegółowy zakres prac przedstawia załączony przedmiar.

Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Termin realizacji zamówienia do:                10.11.2010 r.
                      
 
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usług budowlanych na drogach (dopuszcza się remont, przebudowę, rozbudowę lub budowę drogi), w tym jednej dla zarządu dróg lub jednostki samorządu terytorialnego o wartości przekraczającej 14000 euro netto.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.


 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).
2)    Wiedza i doświadczenie: wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usług budowlanych na drogach (dopuszcza się remont, przebudowę, rozbudowę lub budowę drogi), w tym jednej dla zarządu dróg lub jednostki samorządu terytorialnego o wartości przekraczającej 14000 euro netto. (formularz Zamawiającego).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)    Kosztorysu ofertowego (formularz Zamawiającego).
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:

KRYTERIUM I – cena – waga 100%

            Najniższa cena ___        
            Proponowana cena        x 100 pkt. x waga% = LICZBA PUNKTÓW

LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
 
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Usługi remontowe na drodze powiatowej nr 1005C, ul. Świecka w Śliwicach
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 15.09.2010 roku o godz. 10.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 15.09.2010 roku o godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 06.09.2010 r. pod nr  241619 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 06.09.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 06.09.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (6 września 2010, 11:21:18)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (23 września 2010, 09:06:05)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1355