zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji technicznej dla rozbudowy drogi 1026C, odcinek Cekcyn – Rudzki Most

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-25/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 11 października 2010  12:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

  WYNIK_ZDP3450_25_2010 (1656kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-25/2010 do dnia 30.11.2010 roku.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Wykonanie dokumentacji technicznej dla rozbudowy drogi 1026C, odcinek Cekcyn – Rudzki Most
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 25/2010
                                                    
Kod CPV:                 71.32.00.00 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania  

Rodzaj zamówienia:  usługi

 

UWAGA: Zmiana treści ogłoszenia i SIWZ

 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZM1_ZDP3450_25_2010 (1376kB) word


Pomiar ugięć nawierzchni drogi metodą Curviametro:

BADANIA_OPIS_ZDP3450_25_2010 (3362kB) pdf

BADANIA_WYNIK_ZDP3450_25_2010 (3860kB) pdf


 
Pytania i odpowiedzi:

ODP_ZDP3450_25_2010 (1359kB) pdf


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz
z wystąpieniem o konieczne decyzje oraz pełnienie nadzoru autorskiego na rozbudowę drogi powiatowej nr 1026C, odcinek Cekcyn – Rudzki Most, zgodnie z poniższymi wymaganiami:

OPIS ODCINKA DROGI:
a)    droga powiatowa nr 1026C;
b)    km początku 10+978 (skrzyżowanie z ul. Główną w Cekcynie);
c)     km końca 18+843 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką 240 w Rudzkim Moście);
d)    szacunkowa długość odcinka objętego dokumentacją: 7 865 m;
e)    klasa techniczna L;
f)     odcinek leży w obszarze NATURA 2000;
g)    odcinek przebiega przez Tucholski Park Krajobrazowy i Rezerwat: Dolina Rzeki Brdy;
h)    poszerzenie drogi do 6,00 m – parametry drogi do uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z warunkami technicznymi;
i)      ciąg pieszo – rowerowy w pasie drogowym o szer. 2,50 m, wykonany od km 10+978 do km 12+463 (dł. 1 485 m), do zaprojektowania od km 12+463 do km 18+843 (dł. 6 375) – parametry do uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z warunkami technicznymi;
j)     kanalizacja deszczowa na na następujacych odcinkach:
a)    od km 10+978 do km 13+400 (dł. 2 422 m, m. Cekcyn i Cekcynek),
b)    od km 16+598 do km 17+300 (dł. 702 m, most na rz. Stążce),
c)     od km 18+333 do km 18+843 (dł. 510 m,  dojazd do drogi wojewódzkiej nr 240).
UWAGA: ul. Cisowa w m. Cekcyn, leżąca na odcinku drogi 1026C przewidzianym do wykonania dokumentacji, biegnie wzdłuż plaży i kąpieliska nad Jeziorem Wielkim Cekcyńskim.
k)    występują 4 przepusty drogowe – zaprojektować przebudowę przepustów, jeśli zaistnieje taka potrzeba; istnieje możliwość wystąpienia niezinwentaryzowanych obiektów;
l)      rodzaj nawierzchni: do uzgodnienia z Zamawiającym;
m)   zaprojektować powiązanie z drogą wojewódzką nr 240.

WYMAGANIA DLA DOKUMENTACJI:
1.     Dokumentacja musi spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. 04.202.2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. 03.120.1133 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
2.     Wykonawca wykonuje wszystkie obowiązki konieczne do sporządzenia dokumentacji projektowo – kosztorysowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) i wystąpienia w imieniu Zamawiającego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
3.     Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram działań oraz będzie systematycznie informował Zamawiającego o zakresie prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.     Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu koncepcję przyjętych rozwiązań oraz zmiany granicy pasa drogowego.
5.     Zamawiający dysponuje gotowymi dokumentacjami technicznymi rozbudowy ul. Głównej w Cekcynie oraz przebudowy mostu drogowego w Nowym Młynie, do których Wykonawca musi się nawiązać.
6.     W przypadku wystąpienia konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ten dokument.
7.     W przypadku wystąpienia konieczności sporządzenia operatu wodnoprawnego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ten dokument.
8.     Zamawiający dysponuje pomiarem ugięć nawierzchni drogi wykonanym metodą CURVIAMETRO, którą udostępni Wykonawcy przed terminem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z wynikami badania na etapie przygotowywania oferty.
9.     Na odcinkach projektowania kanalizacji deszczowej należy pobrać próbki i wykonać badania geotechniczne. Próbki należy pobrać nie rzadziej niż co 250,00 m.
10.  Podany termin zakończenia realizacji zadania oznacza termin graniczny dla wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
11.  Wykonawca występuje w imieniu Zamawiającego o opinie i uzgodnienia.
12.  Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego wnioski o wydanie niezbędnych decyzji.
13.  Wykonawca otrzyma stosowne upoważnienia do występowania w imieniu Zamawiającego w sprawach związanych z projektem.
14.  Wykonawca jest zobowiązany do brania udziału w konsultacjach społecznych.
15.  Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji kosztorysu zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
16.  Wykonawca jest zobowiązany do skosztorysowania elementów projektu, wskazanych przez Zamawiającego.
17.  Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji dostarczonej przez Wykonawcę dokumentacji. Weryfikacja odbędzie się przed terminem zakończenia realizacji zadania.
18.  Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była wykonana i dostarczona w 4 egz. wersji papierowej oraz 1 egz. elektronicznej.
19.  Zamawiający zapewni mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej, wypisy z ewidencji gruntów oraz procedurę potrzebną do podziału działek i przejęcia ich na własność przez Zamawiającego.
20.  Wykonawca otrzyma projekty podziału nieruchomości – stanowiące załącznik do wniosku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej –
w terminie 3 miesięcy od daty przedstawienia projektu dla działek wymagających podziału.
21.  Mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej będą dostępne dla Wykonawcy od momentu podpisania umowy. Mapy ewidencyjne i wypisy z ewidencji gruntów Wykonawca otrzyma w ciągu 10 dni od momentu zgłoszenia Zamawiającemu zapotrzebowania na mapy i wykaz niezbędnych działek.
22.  Zatwierdzenie, o którym mowa powyżej nie ogranicza odpowiedzialności Jednostki projektowej z tytułu rękojmi za wady dokumentacji.
23.  Jednostka projektowa jest w szczególności odpowiedzialna za prawidłowość zaprojektowanych rozwiązań technicznych.
24.  Jednostka projektowa zaopatrzy dokumentację projektową w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i jest wydawana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie. Wykaz opracowań i pisemne oświadczenie stanowią integralną część przekazywanej dokumentacji.
25.  Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu stałej organizacji ruchu.

 
 WYMAGANIA DLA NADZORU AUTORSKIEGO:
1.     Zakres nadzoru autorskiego obejmuje:
a) stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową,
b) uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych,
c) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
2.     Nadzór autorski pełniony będzie na żądanie Zamawiającego lub z inicjatywy Projektanta, po poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego.
3.     Zmiana osób pełniących nadzór autorski jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku trwałej niemożności wykonywania przez nie obowiązków, po uzyskaniu zgody Zmawiającego.
4.     Czynności nadzoru autorskiego będą dokumentowane wpisem do dziennika budowy. Potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wymaga każdy pobyt na budowie, także w takich przypadkach, gdy osoba wykonująca czynności nadzoru autorskiego nie zgłasza żadnych uwag ani zastrzeżeń, co do prowadzonych robót budowlanych.
Zamawiający zastrzega, że cena (brutto) za nadzór autorski nie może być niższa niż 5% ceny (brutto) dokumentacji technicznej. W przypadku niespełnienia tego warunku, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Termin pełnienia nadzoru autorskiego: do 31.12.2014 roku.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin realizacji zamówienia do: 30.03.2012 r. 
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 dokumentacji technicznych z zakresu budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą, która posiada uprawnienia do projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno – budowlanych i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności:
1)     drogowej,  
2)     instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych,
bez ograniczeń, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).
2)    Wiedza i doświadczenie: Wykaz wykonanych min. 2 dokumentacji technicznych z zakresu budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
3)    Potencjał kadrowy: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dodatkowo należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający prosi również o załaczenie następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Wadium: nie jest wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 

Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:

KRYTERIUM I – cena – waga 100%

            Najniższa cena całkowita____        
PKT =   Proponowana cena całkowita     x 100 pkt. x 100%
 
ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = PKT W KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
          ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.

OFERTA NA:
Wykonanie dokumentacji technicznej dla rozbudowy drogi 1026C, odcinek Cekcyn – Rudzki Most

oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.

Termin składania ofert: upływa 11.10.2010 roku o godz. 12.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 11.10.2010 roku o godz. 12.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 13.09.2010 r. pod nr  250023 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 13.09.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 13.09.2010 r.

 

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (13 września 2010, 13:41:42)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (22 listopada 2010, 13:07:54)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1998