zamówienie na:

Usługi awaryjne

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-29/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 5 listopada 2010  09:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

   WYNIK_ZDP3450_29_2010 (773kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-29/2010 do dnia 12.11.2010 roku.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 
 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Usługi awaryjne
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 29/2010
                                                    
Kod CPV:       

60.10.00.00 – 9 Usługi w zakresie transportu drogowego
71.31.50.00 – 9 Usługi budowlane
45.23.31.41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45.11.13.00 – 1 Roboty rozbiórkowe
 
Rodzaj zamówienia:  usługi
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_29_2010 (1373kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu drogowego, konserwacji oraz naprawy dróg i obiektów znajdujących się w pasie drogowym i w otoczeniu,
a także usług rozbiórkowych, zgodnie z wymaganiami:

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Wykonawca musi dysponować poniższym sprzętem:
1.     Samochód samowyładowczy do 6 Mg,
2.     Samochód samowyładowczy 6 – 12 Mg,
3.     Samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg,
4.     Samochód samowyładowczy + HDS,
5.     Przyczepa niskopodwoziowa,
6.     Koparka (łyżka do 1 m³),
7.     Ładowarka (łyżka do 3 m³),
8.     Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg,
9.     Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach,
10.  Koparko – ładowarka,
11.  Walec do 10 Mg,
12.  Walec powyżej 10 Mg,
13.  Beczka asenizacyjna
14.  Dźwig (do 16 Mg).
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu sprzęt wraz z obsługą, posiadającą uprawnienia, wymagane odrębnymi przepisami, do prowadzenia samochodów lub operowania sprzętem.

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG:
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na drogach powiatowych powiatu tucholskiego. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego, gdzie zostanie określony szczegółowy zakres świadczonej usługi, miejsce oraz termin jej wykonania. Sprzęt wymieniony w ofercie pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy. Termin realizacji poszczególnych rodzajów usług będzie ustalany przez Zamawiającego dla każdego zlecenia osobno. Wykonawca musi rozpocząć wykonywanie usługi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia lub w innym terminie ustalonym przez strony. W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych lub sytuacji awaryjnych, Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć świadczenie usług w najkrótszym możliwym terminie od momentu wezwania. Zamawiający przewiduje w wyjątkowych warunkach świadczenie usług przez 24 godziny w ciągu doby, pracę w godzinach nocnych oraz w dniach wolnych od pracy.


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6.
 
Termin realizacji zamówienia do:                31.12.2011 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:

KRYTERIUM I – cena – waga 100%

            Najniższa cena jedn. pozycji     
∑          Proponowana cena jedn. pozycji x 100 pkt. x waga% = LICZBA PUNKTÓW
 
1. Samochód samowyładowczy do 6 Mg - 10%,
2. Samochód samowyładowczy 6-12 Mg - 10%,
3. Samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg - 5%,
4. Samochód samowyładowczy + HDS - 5%,
5. Koparka (łyżka do 1 m³) - 5%,
6. Ładowarka (łyżka do 3 m³) - 5%,
7. Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg - 5%,
8. Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach - 20%,
9. Przyczepa niskopodwoziowa 5%,
10. Koparko - ładowarka - 10%,
11. Walec do 10 Mg - 5%,
12. Walec powyżej 10 mg - 5%,
13. Beczka asenizacyjna - 5%,
14. Dźwig (do 16 Mg) - 5%,
RAZEM: 100%
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
 
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Usługi awaryjne
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 05.11.2010 roku o godz. 9.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 05.11.2010 roku o godz. 9.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 28.10.2010 r. pod nr  305047 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 28.10.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 28.10.2010 r.
 

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (28 października 2010, 13:28:35)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (5 listopada 2010, 11:18:02)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1332