zamówienie na:

Dostawę samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-31/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 29 listopada 2010  12:00
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 31/2010
 
 
 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
                                                    
 
Tuchola: Dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi
Numer ogłoszenia: 327939 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w formie leasingu fabrycznie nowego (rocznik 2010) samochodu ciężarowego oraz przeniesienie jego własności na Zamawiającego po okresie trwania umowy o następujących parametrach: a) DMC pojazdu: do 18 ton; b) moc silnika: do 280 KM; c) napęd: 4x2; d) wywrót: trójstronny; e) wielkość zabudowy (wywrotki) min. 4,5 m x 2, 5 m, 0,6 m (6,5 m³); f) wspomaganie kierownicy; g) ABS; h) klimatyzacja; i) czołownica do pługa z wyprowadzoną hydrauliką do sterowania pługiem; j) HDS sterowany dwustronnie z poziomu drogi z tzw. 5 - tą i 6 - tą funkcją, wyposażony w rotator, chwytak hydrauliczny oraz widły do palet; k) wysięg HDS - min. 5,3 m; udźwig HDS: na ramieniu 5,30 m - min. 1230 kg, na ramieniu 3,80 - min. 1720 kg; l) chwytak do materiałów sypkich, pojemność min. 350 litrów; m) udźwig wideł do palet - min. 2 tony; n) sprzęg do ciągnięcia przyczep o DMC do 15 ton, wyposażony w złącze hydrauliczne, pneumatyczne i elektryczne. Zakres finansowania - umowa leasingowa. Zamawiający zamierza dokonać zapłaty za zaoferowany samochód w formie leasingu operacyjnego na następujących warunkach: a) waluta leasingu: PLN; b) okres leasingu: 36 miesięcy; 36 równych rat leasingowych , oraz ubezpieczeniowych , plus wykup, harmonogram spłat i tabela opłat i prowizji stanowić będzie załącznik nr 2 do oferty, c) polisa ubezpieczona doliczona w ratach leasingowych , plus należny podatek VAT d) wysokość wpłaty wstępnej: 40% wartości pojazdu netto ceny pojazdu plus należny podatek VAT. e) termin wpłaty wstępnej: do 28.12.2010 r., nie później jednak niż do dnia dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego; f) Wykonawca dokona ubezpieczenia AC, OC i NW przedmiotu leasingu przez cały okres trwania umowy leasingowej, g) w momencie uregulowania ostatniej raty leasingowej w kwocie 1% wartości pojazdu oraz wszystkich należnych opłat wynikających z Umowy nastąpi przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Stron.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.14.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: –
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: –
 
 
inne dokumenty: Specyfikacje precyzyjnie opisujące oferowany w ramach niniejszego postępowania samochód, oraz inne dokumenty zawierające precyzyjne informacje co do każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i pozwalające ocenić spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań Zamawiającego wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - dołączyć specyfikację techniczną pojazdu.

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5): Harmonogram spłat rat leasingowych z wyszczególnieniem części kapitałowej, części odsetkowej raty leasingowej i ubezpieczenia OC, AC, NW wraz z tabelą opłat i prowizji oraz podatku VAT.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących sytuacjach: 4.1. Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne. 4.2. Epidemie, działania rządowe. 4.3. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu lub zmiana technologii wykonania. 4.4 aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4.5. zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia. 4.6. Zmiany podwykonawców. 4.7.Zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 5. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 5.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi 5.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego i wykonawcy 5.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, 5.4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania zadania. 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4.1-4.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. 8. Dokonanie zmian, o których mowa wyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl  
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.

SIWZ_ZDP3450_31_2010 (1283kB) word

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODP_ZDP3450_31_2010 (235kB) pdf


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 


 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 18.11.2010 r. pod nr  327939 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 18.11.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 18.11.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (18 listopada 2010, 12:04:33)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (2 grudnia 2010, 15:25:09)
Zmieniono: dodano unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1702