zamówienie na:

Dostawę samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-33/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 10 grudnia 2010  10:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 33/2010
 
 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_33_2010 (771kB) pdf   

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-33/2010 do dnia 20.12.2010 roku.


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).



ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
                                                    
 
Tuchola: Dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi
Numer ogłoszenia: 346411 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojazdu i usługę leasingu. Zamawiający chce otrzymać fabrycznie nowy (rocznik 2010) samochód ciężarowy, finansowany w formie leasingu operacyjnego, o następujących parametrach: a) DMC pojazdu: do 18 ton; b) moc silnika: do 280 KM; c) napęd: 4x2; d) wywrót: trójstronny; e) wielkość zabudowy (wywrotki) min. 4,5 m x 2, 5 m, 0,6 m (6,5 m³); f) wspomaganie kierownicy; g) ABS; h) klimatyzacja; i) czołownica do pługa z wyprowadzoną hydrauliką do sterowania pługiem; j) HDS sterowany dwustronnie z poziomu drogi z tzw. 5 - tą i 6 - tą funkcją, wyposażony w rotator, chwytak hydrauliczny oraz widły do palet; k) wysięg HDS - min. 5,3 m; udźwig HDS: na ramieniu 5,30 m - min. 1230 kg, na ramieniu 3,80 - min. 1720 kg; l) chwytak do materiałów sypkich, pojemność min. 350 litrów; m) udźwig wideł do palet - min. 2 tony; n) sprzęg do ciągnięcia przyczep o DMC do 15 ton, wyposażony w złącze hydrauliczne, pneumatyczne i elektryczne. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty specyfikację oferowanego samochodu - załącznik nr 1 do oferty, potwierdzającej ww. parametry. Po podpisaniu umowy Wykonawca przekaże niezbędne dokumenty przedmiotu zamówienia między innymi instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną (gwarancja min. 24 miesiące), katalog części zamiennych, Certyfikat CE itp., stosownie do obowiązujących przepisów prawa. Zakres finansowania - umowa leasingowa. Zamawiający zamierza dokonać zapłaty za zaoferowany samochód w formie leasingu operacyjnego na następujących warunkach: a) waluta rozliczenia: polski złoty (PLN); b) okres leasingu: 36 miesięcy; 36 równych, stałych rat leasingowych oraz ubezpieczeniowych , plus wykup, harmonogram spłat i tabela opłat i prowizji stanowić będzie załącznik nr 2 do oferty, c) liczba rat ma wynosić 36 +.wartość resztowa, d) polisa ubezpieczona doliczona w ratach leasingowych , plus należny podatek VAT e) wysokość wpłaty wstępnej: 40% wartości pojazdu netto ceny pojazdu plus należny podatek VAT. f) termin wpłaty wstępnej: do 28.12.2010 r., nie później jednak niż do dnia dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego; g) Wykonawca dokona ubezpieczenia AC, OC i NW przedmiotu leasingu przez cały okres trwania umowy leasingowej, h) stroną umowy będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, i) w momencie uregulowania ostatniej raty leasingowej w kwocie 1% wartości pojazdu oraz wszystkich należnych opłat wynikających z Umowy nastąpi wykup, czyli opłata za przeniesienie własności w wysokości 1%, co odpowiada przeniesieniu prawa własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego. Fakt ten zostanie poświadczony oświadczeniem Stron, j) opłata za przeniesienie własności przedmiotu leasingu płatna jest wraz z ostatnia rata leasingową, k) przeniesienie prawa własności może nastąpić z dniem wpływu na rachunek leasingodawcy opłaty za przeniesienie własności, nie wcześniej jednak niż w dniu następującym po zakończeniu umowy leasingowej, o ile Leasingobiorca uiści na rzecz leasingodawcy wszystkie raty leasingowe i inne należności wynikające z wszelkich zawartych z leasingodawcą umów leasingowych, a także należycie wykonał wszystkie obowiązki wynikające z umowy leasingowej, l) przeniesienie prawa własności następuje na podstawie umowy przeniesienia własności, m) Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie do umowy leasingowej w postaci weksla z deklaracja wekslową.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.14.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: –
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: –
Inne dokumenty: Specyfikacje precyzyjnie opisujące oferowany w ramach niniejszego postępowania samochód, oraz inne dokumenty zawierające precyzyjne informacje co do każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i pozwalające ocenić spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań Zamawiającego wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - dołączyć specyfikację techniczną pojazdu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5): Harmonogram spłat rat leasingowych z wyszczególnieniem części kapitałowej, części odsetkowej raty leasingowej i ubezpieczenia OC, AC, NW wraz z tabelą opłat i prowizji oraz podatku VAT.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. O miejscu i terminie zawarcia umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących sytuacjach: 4.1. Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne. 4.2. Epidemie, działania rządowe. 4.3. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu lub zmiana technologii wykonania. 4.4 aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4.5. zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia. 4.6. Zmiany podwykonawców. 4.7.Zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 5. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 5.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi 5.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego i wykonawcy 5.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, 5.4 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania zadania. 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4.1-4.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. 8. Dokonanie zmian, o których mowa wyżej wymaga podpisania aneksu do umowy. 9. Tabela opłat i prowizji ma być załącznikiem do umowy. 10. Obowiązywać będzie wzór umowy leasingowej Wykonawcy, zawierający istotne postanowienia zawarte w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.

SIWZ_ZDP3450_33_2010 (1264kB) word


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 02.12.2010 r. pod nr  346411 – 2010  
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 02.12.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 02.12.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (2 grudnia 2010, 18:34:35)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (10 grudnia 2010, 14:00:49)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1691