zamówienie na:

Przebudowę układu komunikacyjnego w Wielkim Mędromierzu

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-11/2011
wartość: pomiędzy 14000 euro a progirm unijnym
termin składania ofert: 22 sierpnia 2011  12:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172, REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112, (52) 52 46 573
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl


Postępowanie nr: ZDP 3450 – 11/2011
 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_11_2011 (189kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-11/2011 do dnia 20.09.2011 roku.


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 UWAGA! Zmiana terminu składania ofert!

OGŁOSZENIE


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
 
                                                    
Tuchola: Przebudowa układu komunikacyjnego w Wielkim Mędromierzu

Numer ogłoszenia: 211003 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu komunikacyjnego w Wielkim Mędromierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego w Wielkim Mędromierzu. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, z którą można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego. ZAKRES ROBÓT: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy, d) wykonanie nawierzchni, e) wykonanie elementów ulic, f) urządzenie zieleni drogowej, g) roboty uzupełniające, h) kanalizacja deszczowa. PARAMETRY TECHNICZNE: a) nr drogi: 1021C; b) kategoria drogi: powiatowa; c) teren zabudowany; d) długość odcinka: 481,1 m - od km 0+151,4 do km 0+632,5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, normami oraz sztuką budowlaną. 2) Oznakowanie objazdów według projektu czasowej organizacji ruchu. 3) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w zakresie pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 4) Opracowanie planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy. 5) Zapewnienie kierownictwa o wymaganych kwalifikacjach i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy. 6) Opracowanie i uzgodnienie harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie go do Zamawiającego. 7) Pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 8) Terminowe wykonanie robót budowlanych. 9) Terminowe usunięcie wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego. 10) Uzyskanie protokołów odbioru wykonanych robót budowlanych. 11) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty i wykonywanie rocznych przeglądów gwarancyjnych. DODATKOWE UWARUNKOWANIA: Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia stanowi część większego zadania inwestycyjnego (obejmuje całą kanalizację deszczową i część nawierzchni). Podany w Specyfikacji termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest bardzo istotny dla Zamawiającego, w związku z czym, nie przewiduje się jego przedłużenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zrealizowaniu pozostałej części zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją techniczną do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.33.20-8, 45.23.24.10-9, 45.11.13.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 1 roboty budowlanej w branży drogowej, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia)
III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
 
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: osobą kierownika budowy, który posiada: a) co najmniej uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tj. Dz.U.10.243.1623) lub b) inne, równoważne uprawnienia zezwalające na wykonywanie tych samych czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: -
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kosztorys ofertowy z wykazem cen jednostkowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty objęte umową dopuszcza się zmianę ceny za realizację przedmiotu zamówienia według zasady, że do wartości netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa wartość podatku VAT; b) jeżeli z przyczyn losowych lub organizacyjnych zajdzie potrzeba zmiany osób wymienionych w niniejszej umowie, dopuszcza się wprowadzenie zmian pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały wymagane w SIWZ kwalifikacje; c) jeżeli wystąpi działanie siły wyższej lub okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy dopuszcza się zmianę terminu i ceny realizacji przedmiotu zamówienia; d) jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian; e) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: - zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, - zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, - innych niewymienionych powyżej zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3. Za zgodą stron bez konieczności sporządzania aneksu do umowy dopuszcza się wcześniejsze zakończenie realizacji robót oraz aktualizację harmonogramu rzeczowego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie dojdzie do zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji zawartego w § 2 niniejszej umowy. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej. 5. Zmiana umowy może nastąpić do terminu określonego w § 2 niniejszej umowy. 6. Propozycja zmiany powinna zawierać: opis i uzasadnienie zmiany, wpływ na koszt i czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie.

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODP_ZDP3450_11_2011 (1021kB) pdf
 

DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

SIWZ_ZM1_ZDP3450_11_2011 (750kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty:

SIWZ_Z1_ZDP3450_11_2011 (88kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - I oświadczenie:

SIWZ_Z2_ZDP3450_11_2011 (73kB) word

 Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych:

SIWZ_Z3_ZDP3450_11_2011 (76kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:

SIWZ_Z4_ZDP3450_11_2011 (77kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - II oświadczenie:

SIWZ_Z5_ZDP3450_11_2011 (83kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - III oświadczenie:

SIWZ_Z6_ZDP3450_11_2011 (72kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy:

SIWZ_Z7_ZDP3450_11_2011 (685kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór karty gwarancyjnej:

SIWZ_Z8_ZDP3450_11_2011 (32kB) word

UWAGA! Zmiana załącznika nr 9 do SIWZ - kosztorys ofertowy:

SIWZ_Z9_ZM2_ZDP3450_11_2011 (46kB) pdf

Załącznik nr 10 do SIWZ - dokumentacja techniczna:

D1_ZDP3450_11_2011 (102kB) pdf D2_ZDP3450_11_2011 (116kB) pdf

D3_ZDP3450_11_2011 (1007kB) pdf D4_ZDP3450_11_2011 (2046kB) pdf

D5_ZDP3450_11_2011 (3247kB) pdf D6_ZDP3450_11_2011 (1003kB) pdf

D7_ZDP3450_11_2011 (2039kB) pdf D8_ZDP3450_11_2011 (3251kB) pdf

D9_ZDP3450_11_2011 (1126kB) pdf D10_ZDP3450_11_2011 (1479kB) pdf

D11_ZDP3450_11_2011 (1513kB) pdf D11_ZDP3450_11_2011 (1513kB) pdf

D13_ZDP3450_11_2011 (18kB) pdf D14_ZDP3450_11_2011 (28kB) pdf

D15_ZDP3450_11_2011 (3372kB) pdf D16_ZDP3450_11_2011 (10kB) pdf

D17_ZDP3450_11_2011 (15kB) pdf D18_ZDP3450_11_2011 (110kB) pdf

D19_ZDP3450_11_2011 (468kB) pdf D20_ZDP3450_11_2011 (1360kB) pdf

D21_ZDP3450_11_2011 (2476kB) pdf D22_ZDP3450_11_2011 (166kB) pdf

D23_ZDP3450_11_2011 (129kB) pdf D24_ZDP3450_11_2011 (57kB) pdf

D25_ZDP3450_11_2011 (146kB) pdf D26_ZDP3450_11_2011 (55kB) pdf

D27_ZDP3450_11_2011 (55kB) pdf D28_ZDP3450_11_2011 (58kB) pdf

D29_ZDP3450_11_2011 (33kB) pdf D30_ZDP3450_11_2011 (39kB) pdf

D31_ZDP3450_11_2011 (32kB) pdf D32_ZDP3450_11_2011 (1123kB) pdf

D33_ZDP3450_11_2011 (136kB) pdf D34_ZDP3450_11_2011 (3301kB) pdf

D35_ZDP3450_11_2011 (59kB) pdf D36_ZDP3450_11_2011 (47kB) pdf


Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 04.08.2011 r. pod nr  211003 - 2011  
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 04.08.2011 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 04.08.2011 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (4 sierpnia 2011, 12:55:38)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (24 sierpnia 2011, 14:40:29)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2608