zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 1038C, odcinek Bysławek - Bysław, obiekt ścieżka rowerowa.

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-14/2011
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 29 sierpnia 2011  12:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172, REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112, (52) 52 46 573
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl

Postępowanie nr: ZDP 3450 – 14/2011

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_14_2011 (283kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-14/2011 do dnia 27.09.2011 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

 

OGŁOSZENIE


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI

ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
 
 
Tuchola: Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 1038C, odcinek Bysławek - Bysław, obiekt ścieżka rowerowa.

Numer ogłoszenia: 223495 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej nr 1038C, odcinek Bysławek - Bysław, obiekt ścieżka rowerowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wystąpieniem o konieczne decyzje administracyjne oraz pełnienie nadzoru autorskiego na przebudowę drogi powiatowej nr 1038C, odcinek Bysłąwek - Bysław, zgodnie z poniższymi wymaganiami: OPIS ODCINKA DROGI: a) droga powiatowa nr 1038C; b) początek odcinka - miejscowość Bysławek; c) koniec odcinka - miejscowość Bysław; d) szacunkowa długość odcinka objętego dokumentacją: 2 500 m; e) klasa techniczna L; f) zaprojektowanie dwukierunkowej ścieżki rowerowej o szerokości 2,00 m; g) zaprojektowanie sposobu odwodnienia pasa drogowego; h) rodzaj nawierzchni: do uzgodnienia z Zamawiającym. WYMAGANIA DLA DOKUMENTACJI: 1. Dokumentacja musi spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz.U. 04.202.2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. 03.120.1133 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Wykonawca wykonuje wszystkie obowiązki konieczne do sporządzenia dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.). 3. Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram działań oraz będzie systematycznie informował Zamawiającego o zakresie prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu koncepcję przyjętych rozwiązań. 6. Wyjście poza granice pasa drogowego będzie wymagało uzyskania specjalnej zgody Zamawiającego; 7. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji z infrastrukturą znajdującą się w pasie drogowym. 8. Wykonawca występuje w imieniu Zamawiającego o opinie i uzgodnienia. 9. Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego wnioski o wydanie niezbędnych decyzji. 10. Wykonawca otrzyma stosowne upoważnienia do występowania w imieniu Zamawiającego w sprawach związanych z projektem. 11. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji kosztorysu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 12. Wykonawca jest zobowiązany do skosztorysowania elementów projektu, wskazanych przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji dostarczonej przez Wykonawcę dokumentacji. Weryfikacja odbędzie się przed terminem zakończenia realizacji zadania. 14. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja była wykonana i dostarczona w 4 egz. wersji papierowej oraz 1 egz. elektronicznej. 15. Zamawiający zapewni mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej oraz wypisy z ewidencji gruntów. 16. Zatwierdzenie, o którym mowa powyżej nie ogranicza odpowiedzialności Jednostki projektowej z tytułu rękojmi za wady dokumentacji. 17. Jednostka projektowa jest w szczególności odpowiedzialna za prawidłowość zaprojektowanych rozwiązań technicznych. 18. Jednostka projektowa zaopatrzy dokumentację projektową w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i jest wydawana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie. Wykaz opracowań i pisemne oświadczenie stanowią integralną część przekazywanej dokumentacji. WYMAGANIA DLA NADZORU AUTORSKIEGO: 1. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje: - stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, - uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 2. Nadzór autorski pełniony będzie na żądanie Zamawiającego lub z inicjatywy Projektanta, po poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego. 3. Zmiana osób pełniących nadzór autorski jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku trwałej niemożności wykonywania przez nie obowiązków, po uzyskaniu zgody Zmawiającego. 4. Czynności nadzoru autorskiego będą dokumentowane wpisem do dziennika budowy. Potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wymaga każdy pobyt na budowie, także w takich przypadkach, gdy osoba wykonująca czynności nadzoru autorskiego nie zgłasza żadnych uwag ani zastrzeżeń, co do prowadzonych robót budowlanych. Termin pełnienia nadzoru autorskiego: do 18.08.2015 roku lub do zakończenia realizacji inwestycji. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie dokumentacji technicznej zgodnie z przepisami, wiedzą techniczną i potrzebami Zamawiającego; b) pełnienie nadzoru autorskiego; c) branie udziału w konsultacjach społecznych; d) w przypadku wystąpienia konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ten dokument; e) w przypadku wystąpienia konieczności sporządzenia operatu wodnoprawnego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ten dokument; f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu; g) opracowanie planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy; h) opracowanie i uzgodnienie harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie go do Zamawiającego; i) pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania; j) terminowe wykonanie oddanie dokumentacji technicznej; k) terminowe usunięcie wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego; l) uzyskanie protokołu odbioru wykonanej dokumentacji; m) udzielenie gwarancji na wykonaną dokumentację. DODATKOWE UWARUNKOWANIA: Zamawiający zastrzega, że cena (brutto) za nadzór autorski nie może być niższa niż 5% ceny (brutto) dokumentacji technicznej. W przypadku niespełnienia tego warunku, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie przynajmniej 1 dokumentacji technicznej obejmującej branżę drogową w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: osobą projektanta, która posiada: a) co najmniej uprawnienia w specjalności drogowej do projektowania z ograniczeniami zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tj. Dz.U.10.243.1623) i b) inne, równoważne uprawnienia zezwalające na wykonywanie tych samych czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY UMOWY § 16 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych prac, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia; b) jeżeli przedłużeniu ulegną procedury mające na celu uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia; c) jeżeli Zamawiający zmieni koncepcję, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia; d) jeżeli zaistnieją przyczyny losowe albo organizacyjne, dopuszcza się zmianę osób wymienionych w umowie, pod warunkiem dopuszcza się wprowadzenie zmian pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały wymagane w SIWZ kwalifikacje; e) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na usługi objęte umową dopuszcza się zmianę ceny za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadą, że do ceny netto zostanie doliczona aktualna stawka podatku VAT; f) jeżeli wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy dopuszcza się zmianę terminu i ceny realizacji przedmiotu zamówienia; g) jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie; h) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie. 3. Za zgodą stron bez konieczności sporządzania aneksu do umowy dopuszcza się wcześniejsze zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia oraz aktualizację harmonogramu, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie dojdzie do zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji zawartego w § 2 niniejszej umowy. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej. 5. Zmiana umowy może nastąpić do terminu określonego w § 2 niniejszej umowy. 6. Propozycja zmiany powinna zawierać przyczynę wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie.

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI z dnia 25.08.2011 r.:

ODP2_ZDP3450_14_2011 (226kB) pdf
 

DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

SIWZ_ZDP3450_14_2011 (763kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty:

SIWZ_Z1_ZDP3450_14_2011 (89kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - I oświadczenie:

SIWZ_Z2_ZDP3450_14_2011 (73kB) word

 Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych:

SIWZ_Z3_ZDP3450_14_2011 (76kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:

SIWZ_Z4_ZDP3450_14_2011 (77kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - II oświadczenie:

SIWZ_Z5_ZDP3450_14_2011 (83kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - III oświadczenie:

SIWZ_Z6_ZDP3450_14_2011 (72kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy:

SIWZ_Z7_ZDP3450_14_2011 (671kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór karty gwarancyjnej:

SIWZ_Z8_ZDP3450_14_2011 (33kB) word


Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 19.08.2011 r. pod nr  223495 - 2011  
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 19.08.2011 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 19.08.2011 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (19 sierpnia 2011, 13:45:11)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (16 września 2011, 14:13:16)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2099