REFERAT BUDOWNICTWA | KOMUNIKACJA, PRAWA JAZDY, REJESTRACJA POJAZDÓW
GEODEZJA, KARTOGRAFIA | OCHRONA ŚRODOWISKA I ZASOBY PRZYRODY
GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI | EDUKACJA, KULTURA | SPRAWY OBYWATELSKIE
POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
GEODEZJA, KARTOGRAFIA | OCHRONA ŚRODOWISKA I ZASOBY PRZYRODY
GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI | EDUKACJA, KULTURA | SPRAWY OBYWATELSKIE
POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
REFERAT BUDOWNICTWA
I. POZWOLENIE NA BUDOWĘ LUB ROZBIÓRKĘ- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
wniosek o zatwierdzenie pzd lub pzt lub projektu arch-bud PB-6 :
wniosek o pozwolenie na rozbiórkę PB-3 :
oraz informacja na miejscu
OPŁATA SKARBOWA ZA POZWOLENIE NA BUDOWĘ LUB PEŁNOMOCNICTWO:
Urząd Miejski w Tucholi
Plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola
nr konta 96 8174 0004 0000 2163 2000 0002
tytułem: opłata skarbowa za pozwolenie na budowę / opłata skarbowa za pełnomocnictwo podając również nazwę Inwestora lub nazwę inwestycji.
Urząd Miejski w Tucholi
Plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola
nr konta 96 8174 0004 0000 2163 2000 0002
tytułem: opłata skarbowa za pozwolenie na budowę / opłata skarbowa za pełnomocnictwo podając również nazwę Inwestora lub nazwę inwestycji.
II. PRZENIESIENIE DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ
LUB PRAW I OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH ZE ZGŁOSZENIA
-> Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscią na cele budowlane (231kB)
LUB PRAW I OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH ZE ZGŁOSZENIA
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
-> Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscią na cele budowlane (231kB)
->
oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (97kB)
oraz informacja na miejscu
III. ZMIANA DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ/ROZBIÓRKĘ
-> Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscią na cele budowlane (231kB)
oraz informacja na miejscu
III. ZMIANA DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ/ROZBIÓRKĘ
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
-> Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscią na cele budowlane (231kB)
wniosek o zmianę pozwolenia na budowę PB-7 :
oraz informacja na miejscu
IV. OSTEMPLOWANIE DZIENNIKÓW BUDOWY/ROZBIÓRKI.
KARTA USŁUGI oraz informacja dostępne na miejscu
IV. OSTEMPLOWANIE DZIENNIKÓW BUDOWY/ROZBIÓRKI.
- DRUKI DO POBRANIA
-> Wniosek o ostemplowanie dziennika budowy (25kB) /wersja w formacie word/
->
Wniosek o ostemplowanie dziennika budowy (441kB)
/wersja w formacie pdf/
V. WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O SAMODZIELNOŚCI LOKALI.
oraz informacja na miejscu
VI. ODSTĘPSTWO OD PRZEPISÓW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
-> wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielnosci lokali (510kB) /wersja w formacie pdf/
VI. ODSTĘPSTWO OD PRZEPISÓW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH
- DRUKI DO POBRANIA
oraz informacja na miejscu
VII. WYDAWANIE DECYZJI O NIEZBĘDNOŚCI WEJŚCIA DO SĄSIEDNIEGO BUDYNKU, LOKALU LUB NA TEREN SĄSIEDNIEJ NIERUCHOMOŚCI
VIII. WNIOSEK NA BUDOWĘ OBIEKTU TYMCZASOWEGO
wniosek na budowę obiektu tymczasowego PB-8 :
oraz informacja na miejscu
oraz informacja na miejscu
IX. WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH POWIERZCHNIĘ UŻYTKOWĄ I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE LOKALU MIESZKALNEGO.
->
Klauzula informacyjna RODO (143kB)
oraz informacja na miejscu
X. PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO LUB JEGO CZĘŚCI.
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
-> wniosek o dodatek mieszkaniowy (451kB) /wersja w formacie pdf/
->
wniosek o dodatek mieszkaniowy (39kB)
/wersja w formacie word/
oraz informacja na miejscu
X. PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO LUB JEGO CZĘŚCI.
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
->
oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (97kB)
oraz informacja na miejscu
XI. ZGŁOSZENIA BUDOWY, ROBÓT BUDOWLANYCH NIE WYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ ZGŁOSZENIA ROZBIÓRKI NIE WYMAGAJĄCEJ POZWOLENIA NA ROZBIÓRKĘ.oraz informacja na miejscu
- KARTA USŁUGI
- DRUKI DO POBRANIA
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W przypadku położenia planowanego obiektu budowlanego lub planowanych do wykonania robót budowlanych w strefie ochrony konserwatorskiej, należy przed dokonaniem zgłoszenia tej budowy lub robót w Starostwie Powiatowym w Tucholi, uzyskać opinię konserwatorską z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatury w Bydgoszczy przy ul. Jezuickiej 2, 85-102 Bydgoszcz.
Wniosek o wydanie opinii konserwatorskiej do pobrania poniżej:
->
Wniosek o wydanie opinii konserwatorskiej (70kB)
/wersja w formacie pdf/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oraz informacja na miejscu
Zgłoszenia budynku mieszkalnego jednorodzinnego:
Zgłoszenia budynku mieszkalnego jednorodzinnego:
->
oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (97kB)
oraz informacja na miejscu
oraz informacja na miejscu
Wolnostojące, nie więcej niż dwu kondygnacyjne budynki mieszkalne jednorodzinne o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których został zaprojektowany, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych inwestora
Więcej informacji o Programie DomBezFormalności:
#DomBezFormalności
www.dombezformalnosci.gov.pl
--------------------------------------------------------------------
Wnioski są również do pobrania na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, link:
-> link do strony GUNB - wnioski
-> link do strony GUNB - wnioski edytowalne
--------------------------------------------------------------------
Klauzula informacyjna
Zgodnie
z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy,
że:
I. Administratorem danych osobowych jest Starosta Tucholski z siedzibą w Tucholi przy ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola.
II. Inspektor Ochrony Danych - wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod@tucholski.pl oraz pod numerem telefonu 52 5590700 lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania - określono cele przetwarzania danych osobowych przez administratora:
1. Dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO przetwarzane będą w celu wypełnienia przez administratora zadań określonych w przepisach szczególnych np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego działania wynikającego z przepisów prawa;
2. Dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa i są nimi np.: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę praw;
3. Dane osobowe przetwarzane będą również w celu ochrony żywotnych interesów lub żywotnych interesów innej osoby (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. d RODO) oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania, które realizujemy w interesie publicznym w ramach powierzonej nam władzy publicznej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
4. Dane osobowe przetwarzane będą również w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) a także w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO, przysługują następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do sprostowania (poprawiania) swoich danych; do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych; do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; do przenoszenia danych; do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
V. Okres przechowywania danych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
VI. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
II. Inspektor Ochrony Danych - wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod@tucholski.pl oraz pod numerem telefonu 52 5590700 lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania - określono cele przetwarzania danych osobowych przez administratora:
1. Dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO przetwarzane będą w celu wypełnienia przez administratora zadań określonych w przepisach szczególnych np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego działania wynikającego z przepisów prawa;
2. Dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa i są nimi np.: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę praw;
3. Dane osobowe przetwarzane będą również w celu ochrony żywotnych interesów lub żywotnych interesów innej osoby (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. d RODO) oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania, które realizujemy w interesie publicznym w ramach powierzonej nam władzy publicznej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
4. Dane osobowe przetwarzane będą również w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) a także w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO, przysługują następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do sprostowania (poprawiania) swoich danych; do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych; do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; do przenoszenia danych; do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
V. Okres przechowywania danych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
VI. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Szymon Hoppe (30 listopada 2009)
Opublikował: Szymon Hoppe (30 listopada 2009, 11:49:09)
Ostatnia zmiana: Wojciech Kujawa (27 stycznia 2023, 09:54:55)
Zmieniono: aktualizacja wniosków o ostemplowanie dziennika budowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 38634