Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów mleczarskich

Zespół Szkół Leśnych w Tucholi
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13,
tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
Dostawę artykułów mleczarskich.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów mleczarskich wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy art. mleczarskich według zamówień składanych przez Zamawiającego, loco magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach między 5:00 a 5:30 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczane artykuły muszą być świeże, posiadać odpowiedni termin przydatności do spożycia, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP .
W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami.

Kod CPV:
15500000-3.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.

Termin wykonania zamówienia – Dostawa sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy według zamówień składanych przez  Dział Żywienia Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach między 5:00 a 5:30 rano na podstawie zamówień telefonicznych złożonych dnia poprzedniego.

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zapisów art. 22 ustawy Pzp tj.:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2)  nie podlegania wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
3)  spełniania pozostałych warunków określonych w SIWZ.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
a) Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy jak załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.
c) Parafowany wzór umowy (załącznik nr 5).
d) Pełnomocnictwo - Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 4;
 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.

W postępowaniu wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: waga – 100%

Oferty należy składać w sekretariacie ZSL w Tucholi w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Oferta na: DOSTAWĘ ART. MLECZARSKICH" oraz  "Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
w nieprzekraczalnym terminie do  13.10.2010r  do godz. 10.30. na adres jw.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2010r. godz. 11.15 w Biurze kuchni Zespołu Szkół Leśnych ul Pocztowa 9 w Tucholi.
 
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń ZSL w Tucholi dnia:  4.10.2010r.
Umieszczono  na stronie internetowej szkoły dnia: 4.10.2010r.
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 4.10.2010r. pod numerem: 272831-2010.

Dokumentacja przetargu:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (167kB) word
 

metryczka


Wytworzył: M. Kłosowski (4 października 2010)
Opublikował: Rafał Kubicki (4 października 2010, 15:28:25)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1397