Przetarg nieograniczony na dostawę art. spożywczych sypkich, konserwowych, koncentratów, zup, sosów, makaronów, przypraw na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi.
ZP 2141-9/13
TECHNIKUM LEŚNE W TUCHOLI
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13, tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
dostawę art. spożywczych sypkich, konserwowych, koncentratów, zup, sosów, makaronów, przypraw
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa art. spożywczych: sypkich, konserwowych, zup, sosów, koncentratów, makaronów, przypraw wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostarczony towar należy dostarczyć i wyładować na podstawione wózki transportowe siłami i na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego.
Dostawa partii towaru nastąpi najpóźniej dwa dni po telefonicznym zamówieniu. Dostarczane artykuły muszą posiadać odpowiednio długi termin przydatności do spożycia, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP.
W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ. Oznakowania niektórych materiałów lub ich producentów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter jedynie orientacyjny, tzn. Wykonawcy mogą zaoferować asortyment innych marek, ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych, jakościowych, smakowych o takiej samej wydajności i takich samych cechach organoleptycznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp.
Kod CPV: 15330000-0, 15851100-9, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15871270-7, 15871273-8, 15891000-0, 15600000-4, 15800000-6, 15411200-4
Termin wykonania zamówienia – Dostawa sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy według zamówień składanych przez Dział Żywienia Zamawiającego.
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU:
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU:
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU:
Potencjał techniczny: Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał kadrowy: Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU:
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają zostać dostarczone celem potwierdzenia spełnienia warunków.
a) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
- Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3;
b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 4.
c) Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, Wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (klauzula w załączniku nr 1 do SIWZ).
d) Inne dokumenty tj.:
- Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- Parafowany wzór umowy (załącznik nr 5).
Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy.
1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokumenty wymienione w rozdziale 6 ust. 2 stanowiące o braku podstaw do wykluczenia składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Dopuszcza się, by oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SIWZ rozdział 6 ust. 1 – złożył ustanowiony pełnomocnik/lider w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5. W miejscach, gdzie należy wpisać „nazwę i adres Wykonawcy” podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia,
Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 4 ust. 2 „Rozporządzenia PRM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów ….” stosuje się odpowiednio.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
W postępowaniu wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: waga – 100%
Oferty należy składać w sekretariacie Technikum Leśnego w Tucholi w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Oferta na: dostawę art. spożywczych sypkich, konserwowych, koncentratów, zup, sosów, makaronów, przypraw
oraz Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
w nieprzekraczalnym terminie do 19.12.2013r. do godz. 10.30. na adres jw.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2013r. godz. 11.30 w Biurze kuchni Technikum Leśnego ul Pocztowa 11 w Tucholi.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń TL w Tucholi dnia: 11.12.2013r.
Umieszczono na stronie internetowej szkoły dnia: 11.12.2013r.
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 11.12.2013r. pod numerem: 513450-2013.
Plik SIWZ do pobrania siwz (297kB)
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
metryczka
Wytworzył: Mirosław Kłosowski (11 grudnia 2013)
Opublikował: Mirosław Kłosowski (11 grudnia 2013, 14:09:08)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1231