Zamówienie

Zespół Szkół Licealnych i Technicznych
im.Ziemi Tucholskiej

zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację następującego zadania:

Modernizacja i wymiana nawierzchni ciągów pieszo jezdnych na terenie szkoły (Część A) oraz wykonanie nowego przyłącza wodnego łączącego główny zawór z budynkiem byłej kotłowni (Część B).

Ogłoszenie o przetargu oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami towarzyszącymi jest dostępna
na stronie Starostwa Powiatowego w Tucholi:
http://www.bip36.lo.pl/?app=przetargi


Wytworzył: Agnieszka Suwalska (15 kwietnia 2010)
Opublikował: Agnieszka Suwalska (15 kwietnia 2010, 15:23:15)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Suwalska (15 kwietnia 2010, 15:41:51)
Zmieniono: zmiana informacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 118633

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij